سیزده بدر ۹۸ چند شنبه است؟ – روز ۱۳ بدر سال ۹۸

0 753

مجله اینترنتی دلخوشی: سیزده بدر ۹۸ چه روزی و چند شنبه است؟ هر سال روز ۱۳ فروردین به مناسبت روز طبیعت یا به عبارتی روز جشن سیزده به در تعطیل می باشد. در روز سیزده بدر مردم پس از طی کردن تعطیلات عید نوروز، به طبیعت می روند و جشن سیزده به در را در کنار خانواده سپری می کنند و از طبیعت سرسبز لذت می برند.

برخی از سال ها روز بعد از سیزده بدر نیز تعطیل است ولی بعضی از سال ها اینطور نیست و روز بعد از سیزده به در تعطیل نمی باشد. حال باید دید که سیزده بدر ۹۸ چند شنبه است؟ آیا روز بعد از سیزده بدر سال ۹۸ نیز تعطیل می باشد یا خیر؟ برای اطلاع از جزئیات مربوط به تعطیلی ۱۳ بدر ۹۸ ادامه مطلب را مطالعه بفرمائید. مجله اینترنتی دلخوشی، روز سیزده بدر سال ۹۸ را پیشاپیش به شما همراهان همیشگی، تبریک می گوید.

روز سیزده بدر 98

روز سیزده بدر ۹۸ چه روزی است؟

روز سیزده بدر ۹۸ یا به عبارتی سیزده فروردین ۹۸ روز سه شنبه می باشد. همچنین طبق تقویم سال ۹۸، روزهای قبل و بعد از سیزده بدر سال ۹۸ نیز تعطیل می باشد. دوازدهم فروردین ۹۸ روز دوشنبه به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران تعطیل می باشد. همچنین چهاردهم فروردین ۹۸ روز چهارشنبه نیز به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) تعطیل می باشد. بنابراین روز ۱۳ بدر ۹۸ عبارتست از روز سه شنبه و مصادف است با ۲ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی.


لیست کامل تعطیلات سال ۹۸ را در لینک

تعطیلات رسمی سال ۹۸

مشاهده کنید.


 تاریخ دقیق شروع ماه مبارک رمضان ۹۸

یا به عبارتی تاریخ شروع ماه رمضان ۲۰۱۹ را در لینک

شروع ماه رمضان ۹۸

مشاهده کنید. 


تاریخ دقیق عید فطر ۹۸  یا به عبارتی

تاریخ عید فطر ماه رمضان ۹۸ را در لینک

روز عید فطر ۹۸

مشاهده کنید.


رنگ مد سال ۹۸ یا رنگ سال ۲۰۱۹ را در لینک

رنگ سال ۹۸

مشاهده کنید.


اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.