حیوان سال ۹۹ چیست؟طالع بینی حیوان سال ۲۰۲۰ و ۱۳۹۹

5 22,938

مجله اینترنتی دلخوشی: حیوان نماد سال ۹۹ چیست؟ شاید شما هم کنجکاو باشید که حیوان سال ۹۹ (حیوان سال نود و نه)، چه حیوانی است و طالع بینی حیوان سال ۹۹ چگونه است. حیوان سال ۱۳۹۹ یا به عبارتی حیوان سال ۲۰۲۰، موش است. در ادامه می توانید خصوصیات دقیق سال موش و طالع بینی متولدین سال موش را با جزئیات بخوانید.

 حیوان سال 99

طالع بینی چینی سال موش

موش اولین حیوان از حیوانات زودیاک است. بر اساس یک افسانه قدیمی، پادشاه جید مهمانی­ای در کاخ برگزار کرد و موش و گاو برای شرکت در آن مسابقه شرکت کردند. در روز مسابقه موش، گاو را فریب داد و سوارش شد و زمانی که به خط پایان رسیدند موش به جلو پرید و برنده مسابقه شد. موش همچنین مرتبط با شاخه زمینی (地支—dì zhī) Zi (子) و ساعات نیمه‌ شب است و شروع یک روز جدید را نشان می‌دهد. در فرهنگ چینی، موش­ها به عنوان نماد ثروت دیده می­شدند.


حیوان سال ۹۹ موش است.

موش ها باهوش، متفکر و موفق هستند

ولی ترجیح می­دهند یک زندگی آرام داشته باشند.


 سال­های موش اخیر عبارتند از:

۱۹۲۴, ۱۹۳۶, ۱۹۴۸, ۱۹۶۰, ۱۹۷۲, ۱۹۸۴, ۱۹۹۶, ۲۰۰۸, ۲۰۲۰


حتما بخوانید:

لحظه تحویل سال ۱۳۹۹

تعطیلات رسمی سال ۹۹

رنگ سال ۱۳۹۹


خصوصیات متولدین سال موش:

افرادی که در سال موش متولد می شوند، خوش بین و پرانرژی هستند و همه آنها را دوست دارند. آن‌ها نسبت به احساسات دیگران حساس هستند اما نسبت به عقاید دیگران لجوج و سرسخت هستند. شخصیت آن‌ها مهربان است، اما به خاطر مهارت‌های ارتباطی ضعیف، کلمات آن‌ها ممکن است بی ادبانه به نظر برسد. از جنبه مالی و اقتصادی، آن‌ها دوست دارند صرفه‌جویی کنند و ممکن است خسیس باشند. با این حال، عشق و علاقه آن‌ها به پس انداز کردن و جمع کردن، می‌تواند باعث هدر رفتن پول و دارایی آنها در چیزهای غیر ضروری شود.

عنصر سال طالع
فلز

 

۱۹۶۰, ۲۰۲۰ این نوع موش ها دوست دارند قابل‌اعتماد باشند و یک زندگی پایدار داشته باشند. آن‌ها ممکن است قادر به تبدیل رخدادهای بد شانسی به موقعیت های خوب باشند.
آب ۱۹۷۲, ۲۰۳۲ در روزهای اول هرکاری با سختی­هایی رو به رو می‌شوند. آن‌ها در طول سنین بزگسالی موفق می‌شوند و یک خانواده شاد ایجاد کنند.
چوب ۱۹۲۴, ۱۹۸۴ این موش‌ها دارای چندین استعداد هستند. آن‌ها سرسخت هستند و همیشه آنچه شروع می‌کنند را به پایان می‌رسانند.

 

آتش ۱۹۳۶, ۱۹۹۶ این موش‌ها IQs و EQs بالایی دارند. آن‌ها به طور متوسط در دوران جوانی رشد می‌کنند، در سنین میانی رشد می‌کنند و بعد از آن به ثروت هنگفتی دست خواهند یافت.

 

فلز ۱۹۴۸, ۲۰۰۸

 

این موش‌ها سخنوران خوبی هستند. آن‌ها با قدرتی که دارند می توانند خلق و خو و حال و هوای یک گروه را تغییر دهند، اما می‌توانند کمی مالکیت گرا باشند. آن‌ها در جوانی با دشواری‌هایی رو به رو هستند، اما به طور کلی قادرند در برابر آن‌ها مقاومت کنند.

 

  

مردان متولد سال موش:

مردانی که در سال موش متولد شده‌اند، باهوش هستند و به سرعت با محیط‌ های جدید سازگار می‌شوند. آن‌ها با بهره‌گیری از فرصت‌ها، بسیار توانا هستند. با این حال، آن‌ها گاهی اوقات شهامت انجام این کار را ندارند. اگرچه آن‌ها ایده‌های خوبی دارند، اما ممکن است برای موقعیت‌های رهبری و مدیریتی مناسب نباشند.

زنان متولد سال موش:

زنانی که در سال موش متولد شده‌اند، زنان سنتی هستند. آن‌ها عاشق حفظ چیزهای سازمان‌یافته هستند و برای خانواده ارزش زیادی قائل هستند. آن‌ها از همه چیز مراقبت می کنند و دیگر نیازی نیست که همسرش نگران او باشد. خارج از خانه، آن‌ها فردی با مسئولیت هستند.

میزان سازگاری سال موش برای متولدین سال های دیگر

بیشترین سازگاری موش با: گاو، اژدها، میمون

موش و گاو مکمل یکدیگر در کار و زندگی هستند.

زوج‌هایی که از موش و اژدها تشکیل شده‌اند قادر به درک بهتر یکدیگر و لذت بردن از موفقیت با هم خواهند بود.

میمون­ها شبیه به اژدها، با موش­ها عالی می­شوند و تمایل دارند تا همیشه مثل یک پری با خوشحالی زندگی کنند.

 کم‌ترین سازگاری موش با: اسب، بز و خرگوش

شاخه‌های زمینی آن­ها با شدت بهم برخورد می­کنند. مهم نیست که یک موش چه کاری انجام می­دهد، اما برای اسب کافی نیست.

بزها به ثروت موش­ها جذب می­شوند و امیدوارند که موش آن­ها را کنترل کند، و این یک رابطه سنگین است.

خرگوش به طور عمدی یا ناخواسته بر خلاف خواسته موش قرار خواهد گرفت، در حالیکه موش فقط می­تواند سکوت کند.

چیزهای خوش شانس برای متولدین سال موش

رنگ: آبی، طلایی، سبز

اعداد: ۲، ۳

گل‌ها: سوسن، گل بنفشه آفریقایی

جهات: جنوب شرقی، شمال شرقی

جهات ثروت: جنوب شرقی، شرق

مسیر عشق: غرب

چیزهای بد شانس برای متولدین سال موش

رنگ­ها: زرد، قهوه­ای

شماره: ۹, ۵

مشاغل مناسب برای متولدین سال موش‌:

به دلیل استقلال و قدرت تخیل آن‌ها، متولدین سال موش برای مشاغل خلاق مناسب هستند. این‌ها شامل نویسندگان، ویراستاران و هنرمندان می‌شوند. با این حال، اگر آن‌ها به یک تیم ملحق شوند، خلاقیت آن‌ها ممکن است کاهش یابد. هم چنین موش‌ها به جزئیات ظریف توجه می‌کنند. آن‌ها برای مشاغل فنی مانند مهندسی و معماری مناسب هستند.

آن‌ها هوشیار هستند، اما فاقد شجاعت هستند. این باعث می‌شود که آن‌ها به عنوان افسران پلیس، کارآفرینان یا دیگر رهبران و موقعیت‌های سیاسی نامناسب باشند. اگرچه موش‌ها تصمیمات مالی خوبی می‌گیرند، باید مراقب باشند که با یک دوست صمیمی سرمایه‌گذاری نکنند. این کار نه تنها باعث مشکلات مالی می‌شود بلکه بر دوستی نیز تاثیر می‌گذارد.

سلامت و سبک زندگی متولدین سال موش

از زمان کودکی، موش ها از سلامتی ضعیفی برخوردار بودند. آن‌ها شخصیتی پر انرژی دارند اما به سرعت خسته می‌شوند. آن‌ها اغلب سرما می‌خورند، اما خوشبختانه مبتلا به بیماری‌های جدی نمی­شوند.

آن‌ها نسبت به تغییر دما حساس هستند. نه تنها آب و هوای سرد برای آن‌ها غیرقابل ‌تحمل است، بلکه حتی نمی‌توانند هوای گرم را هم تحمل کنند. اما با وجود اینکه به نظر ضعیف می‌رسند و قادر به انجام کار فیزیکی سخت نیستند، از زندگی لذت می‌برند.

موش‌ها می‌توانند هر چیزی بخورند، چه غذای خوشمزه یا غذای ساده باشند. با این حال، باید به رژیم غذایی خود توجه کنند. بسیاری اوقات، آن‌ها بیش از حد کار می کنند و فراموش می‌کنند که غذا بخورند. دوره‌های طولانی بدون غذا خوردن باعث بروز مشکلاتی در سیستم گوارشی آن ها می‌شوند. دشمن سلامت آن‌ها شامل عادت‌ سیگار کشیدن و نوشیدن مشروبات الکلی است.

برای یک زندگی سالم، موش‌ها باید به خاطر داشته باشند که صبحانه بخورند، ورزش متوسطی را انجام دهند و خوشحال بمانند.

موش در سال ۲۰۲۰

سال ۲۰۲۰ برای موش خوب عمل خواهد کرد. از لحاظ شغلی موفقیت هایی کسب خواهد کرد بنابراین این واقعیت را جشن بگیرید که پاداش تلاش‌های شما داده خواهد شد. از طرف دیگر، سلامتی و روابط شما خوب خواهد بود. در اولین نشانه بیماری به پزشک خود مراجعه کنید و برای ایجاد یک محیط دوست ‌داشتنی و باز برای تمام روابط خود تلاش کنید. این سال مسائل و مشکلات مربوط به خود را خواهد داشت، اما عوامل مثبت می‌توانند آن را تغییر دهند.

وضعیت شغل برای متولدین سال موش

موفقیت در محیط کار شکوفا می‌شود و از همه جوانب سود خواهد برد. پاداش کار سخت داده خواهد شد؛ مهارت‌های هوشمندانه، تفکر سریع و خوش بینی شما را به جلو می‌رانند. جایزه اصلی به کسانی خواهد رسید که در نیمه اول سال به دنیا آمده‌اند. موش‌هایی که در ماه‌های بعدی به دنیا آمده‌اند، باید برای اهداف خود کمی بیشتر تلاش کنند.

وضعیت مالی برای کل سال در رونق خواهد گرفت! درآمد شما ممکن است دو برابر شود. برای شما خوب است که پول خود را پس‌انداز کنید. سعی کنید از خریدن لوازم و سفرهای لوکس خودداری کنید. در عوض خانواده تان را به یک پارک تفریحی یا همسرتان را به یک شام ببرید. دوست دختر شما ممکن است از رفتن به بازار و خرید کردن لذت ببرد.

ماه خوش شانسی: مارس، سپتامبر و نوامبر.

ماه بدشانسی: آوریل، جولای و اکتبر.

وضعیت تحصیل برای متولدین سال موش

موش از لحاظ آموزشی و تحصیل از جایگاه دانشگاهی مناسبی برخوردار است. سخت کوشی مهم و ضروری خواهد بود. با توجه به اهدافتان روی مطالعات خود تمرکز کنید. مراقب سلامتی خود باشید؛ استرس تان ممکن است بهره وری شما را پایین بیاورد و حتی باعث بیماری شود. از بیماری با خوردن ویتامین و حداقل هفت تا هشت ساعت خواب و تغذیه مناسب پیش­گیری کنید.

وضعیت سلامت برای متولدین سال موش

آسیب‌پذیری موش به بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی و خستگی بیشتر است، باید در سال ۲۰۲۰ بیشتر مراقب باشید. در اولین نشانه‌های بیماری، فورا به پزشک عمومی خود مراجعه کنید. هر دارویی نیاز دارید را دریافت کنید و درمانی که به آن نیاز دارید سریع‌تر انجام دهید. برای سالم ماندن بدن خود، پروتیین و سبزیجات بیشتری بخورید؛ سیستم ایمنی خود را با اضافه کردن ویتامین به رژیم غذایی خود تقویت کنید. به عنوان یک قاعده کلی، رژیم غذایی مناسب، ورزش و خواب مناسب بدن را سالم نگه می‌دارند.

وضعیت روابط عاشقانه برای متولدین سال موش

شانس امسال هم برای عشق به نفع شما نیست. روابط عاشقانه برای زوج‌های متاهل و مجرد هم سخت خواهد بود. شما در طول سال با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد؛ با این حال، مثبت نگری به شما کمک می‌کند تا سخت تلاش دهید. اگر مجرد هستید، بهتر است که امسال از اشتیاق برای وارد شدن به رابطه دوری کنید. احتمال پیدا کردن یک فرد که رابطه بلند مدت بخواهد بسیار کم است. به جای آن، از آزادی خود در رابطه های عاشقانه لذت ببرید. به برخی مهمانی ها بروید و با افراد جدید ملاقات کنید، اما زیاده روی نکنید. در موقعیت های بد به دنبال نقاط روشن آن باشید.

به دنبال چالش‌ها در رابطه تان باشید. بحث‌های کوچک، بحث های مالی، یا شک کردن ممکن است عشق و زندگی شما را مختل کند. اجازه ندهید این مسائل زندگی تان را مختل کند با همه چیز سر و کار داشته باشید تا یک سال بهتر را تجربه کنید. بر روی عشقی که برای شریک زندگی خود دارید تمرکز کنید؛ این فرد خانه شما، منطقه امن شما، و محبوب تان است. خود را در عشق حفظ کنید.

وضعیت سبک زندگی برای متولدین سال موش

موش‌ها هم موفقیت‌ها و شکست‌های خود را  تجربه خواهند کرد. موفقیت، خودش را در محیط کار و تحصیل نشان خواهد داد، در حالی که روابط و سلامتی ممکن است دشواری داشته باشند. به طور کلی، این سال چشم‌انداز بسیار بهتری نسبت به سال معمول زودیاک دارد. موش‌ها باید از بخت و اقبال بلندشان شاد باشند. توانایی باطنی و فردی آن‌ها برای ایجاد موفقیت یک هدیه است، هدیه‌ای که باعث افزایش درآمد خواهد شد.

ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

منبع: chinesenewyear.net

: امتیاز کاربران
5 نظرات
  1. سیما رهنما می گوید

    سلام
    از طالع بینی شما خوشم اومد. ممنونم
    فقط ببخشید جهات جنوب شرقی و غرب و شرق یعنی چی؟
    جهات ثروت: جنوب شرقی و شرق
    جهت عشق : غرب
    جهات: جنوب شرقی و شمال شرقی
    اینا یعنی چی؟ ممنونم اگه جواب بدید

  2. دختر مریخی می گوید

    عالیییییییییییییییییییییییییی خیلی خوب بود ممنون از اینکه به سوالات و کنجکاوی ما پاسخ میدهید

  3. Esi Denger می گوید

    ممنون خیلی عالی بود

  4. موش می گوید

    من که اصلا به این چرت و پر تا اعتقاد ندارم من خودم متولد سال موشم ولی به اینا اعتقاد ندارم

  5. رضا می گوید

    واقعا تعجب کردم .چون که تمام چیزای که خوندم واسه خودم اتفاق افتاده .

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.