رنگ سال ۹۹ – رنگ مو ۱۳۹۹ و رنگ سال ۲۰۲۰ اعلام شد!

0 3,742

مجله اینترنتی دلخوشی: رنگ سال ۱۳۹۹ و سال ۲۰۲۰ چه رنگی است؟ شرکت پنتون رنگ سفید مرجانی را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ یا همان رنگ سال ۹۹ معرفی کرد. با اینکه هنوز چند ماهی با شروع سال جدید  فاصله داریم اما شرکت پنتون در اواخر دسامبر هر سال رنگ سال جدید را معرفی می­کند. در ادامه مطلب در مورد تصمیم شرکت پنتون برای انتخاب این رنگ و ارتباطش با سیاره و محیط می­پردازیم.

رنگ سال 99

رنگ سال 1399


حتما بخوانید:

حیوان سال ۱۳۹۹ 

لحظه تحویل سال ۹۹

تعطیلات رسمی سال ۱۳۹۹


رنگ سال ۹۹ و سال ۲۰۲۰چه رنگی است؟

شرکت پنتون با انتخاب این رنگ به سراسر جهان هشدار می­دهد که با میزان افزایش گرمای زمین صخره های مرجانی با سرعت بالایی در حال نابودی هستند. دلیل این نام گذاری هم به این دلیل است که صخره­های مرجانی پس از مرگ، رنگ خود را از دست می­دهند و رنگشان سفید می­شود.

رنگ سال 2020

رنگ سال ۹۹ 

 شرکت پنتون هر ساله رنگ سال را با پلتفرم خاصی و با هدف تاثیرگذاری بر جامعه و رساندن یک مفهوم خاص به سراسر دنیا انتخاب می کند. از آنجایی که رنگ معرفی شده در سال ۲۰۱۹ طرفدار زیادی نداشت و بی زرق و برق بود، این شرکت تصمیم گرفت که در سال ۲۰۲۰ این مورد را جبران کند و محکم­تر از قبل ادامه دهد.

رنگ مد سال 99

رنگ سال ۲۰۲۰

رنگ سفید مرجانی رنگ سال ۹۹، یادآور ملایمت و لطافت است و تغییر رنگ صخره­های مرجانی یادآور این است که چگونه اوضاع با صدایی آرام و ملایم به سرعت تغییر می­کند. این شرکت امیدوار است انتخاب این رنگ تاثیری در کاهش سرعت نابودی صخره­های مرجانی داشته باشد و از همه می­خواهد به این امر توجه کنند و قدم کوچکی در این راه بردارند.

رنگ موی سال 99

رنگ سال ۱۳۹۹

با اینکه شکی در این نیست که با شروع سال جدید همه در تلاش هستند مطابق رنگ سال استایل و دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند، اما با آگاهی از دلیل انتخاب رنگ سال ۲۰۲۰ و آگاهی از شیوه­های زیست محیطی می­توان در کاهش خطر نابودی صخره­های مرجانی تاثیرگزار باشیم.

رنگ موی سال 1399

رنگ موی سال ۹۹

رنگ دکوراسیون سال 99

رنگ موی سال ۱۳۹۹

رنگ مرجانی سفید

رنگ سال ۹۹ رنگ سفید مرجانی

درباره انتخاب‌هایی که می‌­کنید و اینکه چطور این انتخاب نه تنها بر روی شما بلکه محیط و دنیایی که ما برای نسل‌های آینده ایجاد می‌کنیم، تاثیر می‌گذارد، فکر کنید.

color-year-2020-8

دکوراسیون رنگ سال ۹۹

رنگ سفید مرجانی

دکوراسیون رنگ سال ۲۰۲۰


ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

منبع: www.bangstyle.com

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.