ماسک نزدن و احتمال پرداخت جریمه نقدی در دوران کرونا

0 533

مجله اینترنتی دلخوشی: معاون مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: اگر مجبور شویم افرادی را که در استفاده از وسایل نقلیه عمومی ماسک نمی‌زنند، جریمه نقدی می‌کنیم. بنابراین ممکن است ماسک نزدن باعث پرداخت جریمه نقدی شود. و افرادی که در دوران ویروس کرونا ماسک زدن را جدی نمی گیرند جریمه پرداخت کنند.

متاسفانه افراد بی توجهی هستند که ماسک زدن را جدی نمیگیرند. در وضعیت مقابله و کنترل ویروس کرونا بر تمام افراد جامعه واجب است حتما از ماسک استفاده کنند. اگر در افراد در محیط های سربسته و عمومی از ماسک استفاده کنند، احتمال کنترل و مهار ویروس کرونا را بالا می برند. همچنین از خود و دیگران محافظت می کنند.

جریمه ماسک نزدنمحسن فرهادی معاون مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت در خصوص عدم رعایت اصول بهداشتی و ماسک نزدن در مقابله با ویروس کرونا از سوی برخی از افراد در استفاده از وسایل نقلیه عمومی اظهار کرد: ناوگان شهری ما همچنان مشکل دارد و فاصله‌‌گذاری اجتماعی در آن رعایت نمی‌‌شود؛ متولیان اتوبوسرانی نباید اجازه سوار شدن به افراد فاقد ماسک را بدهند؛ در همه‌‌ جای دنیا از نیروی قهریه استفاده کردند.

او افزود: ما این اقدام را نکردیم. اما اگر مجبور بر اعمال زور شویم، این امر بر عهده نیروی انتظامی خواهد بود.

فرهادی در آخر تصریح کرد: احتمالاً برای افرادی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را رعایت نمی‌‌کنند، جریمه نقدی در نظر گرفته می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.