کنسول بازی پلی استیشن PS4 و معرفی ۲۹ بازی محبوب آن

0 957

مجله اینترنتی دلخوشی: پلی استیشن ۴ یا همان کنسول بازی PS4 دارای یک کتابخانه فوق العاده بزرگ از بازی های عالی در مجموعه بازی های پلی استیشن سونی است. چه به بازی های تیراندازی و چه بازی های اکشن یا بازی های کاملاً متفاوتی علاقه داشته باشید، در پلی استیشن ۴ برای همه نوع سلیقه، بازی وجود دارد. ما تعدادی از بهترین کتابخانه های عظیم بازی را گردآوری کرده ایم.

بازی های خوب بسیار زیادی در پلی استیشن ۴ وجود دارد. اگر شما یکی از بیش از ۱۰۰ میلیون دارنده PS4 هستید ، دشوار است که بدانید باید از کجا شروع کنید. به همین دلیل ما لیست ای از بازی های پلی استیشن ۴ را آماده کرده ایم، پر از بهترین بازی هایی که ارزش صرف وقت و پول را دارند.

قابل توجه: لیست رتبه بندی نشده است. یک استثنا وجود دارد ، زیرا “God of War” به وضوح بهترین بازی در پلی استیشن ۴ است – بنابراین ، در جایگاه اول قرار دارد. در غیر این صورت، اینها ۳۰ بازی برتر پلی استیشن ۴ هستند (بدون ترتیب خاصی)

بازی پلی استیشنمعروف ترین بازی های پلی استیشن ۴:

  1. بازی پلی استیشن “God of War”

روی کاغذ، راه اندازی مجدد “God of War” بسیار شبیه به سری اصلی است: یک بازی اکشن و ماجراجویی سوم شخص است که بر نبردهای باشکوه متمرکز شده است.

اما در واقعیت، از همان ابتدا تغییرات بزرگی رخ میدهد. یکی اینکه، کراتوس اکنون پسری دارد که از او مراقبت می کند نام او Atreus است (uh-tray-us) ، و او در تمام طول سفر همراه شماست.

و سفر، به جای داستان انتقام، داستانی غم انگیز است: همسر کراتوسمادر آترئوس) درگذشت، و آخرین درخواست او رها کردن خاکسترش در بلندترین قله زمین بود. این تمرکز مجدد ظریفی است که به طرز باور نکردنی ای، کریتوس را برای اولین بار به یک شخصیت پیچیده و جالب تبدیل می کند.

چگونگی اداره کردن غم و اندوهش در حالی که به فرزندش درسهای ارزشمندی می آموزد – همه اینها در حالی که با تجربه های فوق العاده روانشناختی زندگی قبلی خود به عنوان یک خدای یونانی سر و کار دارد – همان چیزی است که “خدای جنگ” را از یک بازی اکشن جذاب و گیرا به یک بازی به یاد ماندنی و معنادار ارتقا می دهد.

  1. بازی پلی استیشن “Horizon Zero Dawn”

در عرض ۱۰ سال، مردم هنوز در مورد کارهای ابتکاری که “Horizon Zero Dawn” انجام می دهد صحبت میکنند. آنها هنوز درمورد جذاب بودن بازی، باهوش و خنده دار بودن شخصیت اصلی آن و اینکه چگونه در سایه کنسول جدید Nintendo و بازی جدید “Legend of Zelda” به موفقیت تجاری دست یافت، صحبت میکنند.

هنگام بازی کردن، من اغلب احساسات مختلفی را تجربه می کنم: سرخوردگی ، موفقیت ، ترس. زمانیکه “Horizon Zero Dawn” ، بازی میکردم این لیست به طرز چشمگیری گسترش یافت – جدا از لذت بردن از محیط بازی هوشمندانه و جذاب که کانون توجه روایت بازی را تشکیل می دهند، اغلب با بذله گویی های هوشمندانه Aloy می خندیدم (او قهرمان اصلی است) درمورد افسانه ها و روایت های شگفت آور دنیای بازی ، مردم و آیین های آن ها و قوس داستانی شخصیت اصلی بی نهایت کنجکاو بودم. شاید مهم تر از همه، واقعا به شخصیت اصلی اهمیت می دادم، انگیزه های او را باور داشتم و دوست داشتم که موفق شود.

“Horizon Zero Dawn” یک موفقیت عالی برای دنیای بازی است که در میان ستارگان برجسته دنیای بازی می درخشد. و من حتی به دایناسورهای فلزی غول پیکر اشاره نکردم.

  1. بازی “Bloodborne”

توجه کنید که این بازی مناسب افراد با روحیه حساس نیست. در “Bloodborne” ، شما یک شکارچی هستید که می خواهید دنیایی را به دست آورید که خواهان مرگ شماست.

همانطور که گفته شد، “Bloodborne” بسیار جذاب، مخوف، فوق العاده چالش برانگیز و به راحتی یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۴ است.

واضح است که شما فقط می توانید “Bloodborne” را در پلی استیشن ۴ بازی کنید.

  1. بازی “Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain”

مجموعه آهنگ قو ،  “Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain” مطمئناً ازادی داشتن را با صدای بلند فریاد میزند. این مطالعه ای طولانی درباره ماهیت بازی های دنیای آزاد و معنای آنها برای بازیکنان است. تعداد کمی از بازی ها به  بازیکن آزادی بی پایان میبخشند و تعداد کمتری اختیار به حماقت گسترده و بی حد و حصر مانند “Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain”  میدهند.

روی کاغذ، “The Phantom Pain” یک تیرانداز اول شخص و سوم شخص مخفی کار است. در واقعیت ، یک سفر سورئال به ناخودآگاه یک بازی ساز کلاسیک است.

  1. بازی “Overwatch”

“Overwatch” یک تیرانداز اول شخص خیالی زاییده ذهن درخشان Blizzard Entertainment است (همان استودیویی که بازی های موفقی مانند “World of Warcraft ، “Hearthstone” و بسیار دیگری را ساخت)

این بازی شخصیت های مختلف با شکوه و تماشایی دارد که هر یک به طرز چشمگیری متفاوت بازی می کنند.  یک بازی تیمی مبتنی بر کلاس است ، به این معنی که شما یکی از چهار کلاس را بازی می کنید که مکمل سایر کلاس هاست. به عنوان مثال ، اگر شما به عنوان یک کلاس “تانک” بازی می کنید ، تمرکز شما بر جذب آسیب  و توزیع است. یکی دیگر از شخصیت های تیم شما باید در کلاس “پشتیبانی” باشد ، که سلامتی تانک را تضمین کند. شما از شخصیت پشتیبانی محافظت می کنید ، و او در عوض از شما حمایت می کند. این یک رابطه همزیستی زیباست! نحوه عملکرد این بازی مانند ترکیبی از طناب کشی و سنگ / کاغذ / قیچی است. سریع ، تاکتیکی ، هوشمندانه و جذاب است.

  1. بازی “The Witness”

شما در یک جزیره هستید، کاملا تنها و روز زیبایی است. در سراسر جزیره سازه هایی وجود دارد که به نظر می رسد ساخته دست بشر هستند. همچنین در همه جا معما وجود دارد و همه آنها از یک مکانیزم حل استفاده می کنند: یک خط واحد که توسط شما ترسیم شده، از یک نقطه شروع تا یک نقطه پایان.

این “The Witness” است – یک بازی پازل آرامش بخش، چالش برانگیز که  برای اول شخص ساخته شده است. چند بازی بهتر در این لیست وجود دارد.

  1. بازی “Resident Evil 7: Biohazard”

“Resident Evil 7: Biohazard” یکی از بهترین بازی های “Resident Evil” است که تاکنون ساخته شده است و شما می توانید آن را در واقعیت مجازی در PlayStation 4 (با استفاده از هدست PlayStation VR) بازی کنید. به عنوان فردی که این بازی را انجام داده است، می توانم تصدیق کنم که این منحصر به فردترین تجربه ای است که می توانید در بازی های مدرن داشته باشید.

برخلاف بیشتر بازی های “Resident Evil” ، “Biohazard” تمرکز خود را روی سرنگونی زامبی ها قرار نداده است. در عوض یک خانواده وحشتناک در یک خانه به هم ریخته بی رحمانه شما را  تعقیب می کنند. اسلحه نیز وجود دارد و می توانید با آن شلیک کنید ، اما در عمل فقط باید فرار کنید. این بازی در مورد بقا است ، و بسیار خوب تمرکزش را بر آن گذاشته.

  1. بازی “Ratchet & Clank

تعداد کمی از بازی ها به اندازه “Ratchet & Clank” که تسلطی دوباره بر نسخه اصلی است، جذاب و شاد هستند.

این بازی در اصل یک بازی اکشن سوم شخص است که دارای اسلحه های کودکانه و پلتفورمرهای بسیاری (پرش از یک پلتفورم به پلتفورم دیگر) است. آنچه “Ratchet & Clank” را متمایز می کند دنیای عجیب و غریب، شخصیت های برجسته آن و نحوه تعامل این ها با هم است. اگر به دنبال یک بازی خوب برای بازی با بچه ها هستید، می توانید کارهای بسیار بدتر از “Ratchet & Clank” را انجام دهید – اگر به طور انحصاری با بزرگسالان بازی کنید، به همان اندازه احتمال انفجار خواهید داشت!

  1. بازی “The Last Guardian”

دربازی last guardian ، شما به عنوان یک پسر کوچک از دیدگاه سوم شخص بازی می کنید. تمرکز این بازی بر حل معما برای پیشروی است، که این کار را با همکاری با موجود عظیم گربه پرنده ، انجام خواهید داد.

از همه مهمتر، این یک داستان دوستانه و ماجراجویی است که با ظرافت بیان شده است و  بیشتر از یک بازی ویدیویی یادآور یک فیلم انیمیشنی از میازاکی است.

  1. بازی “Firewatch”

“Firewatch” یک بازی در مورد کشف جهانی با دنبال کردن اسرار نیست (اگرچه شما از انجام این کار خوشتان می آید)، و همچنین در مورد اقدامات کاملاً زمان بندی شده نیست.

“Firewatch”در مورد قصه پردازی است – داستان هنری و دلیله و تابستان آنها با هم در یک جنگل ملی – و آنچه شما برای داستان به ارمغان می آورید. انتخاب بازیکن در “Firewatch” انتخاب روشی برای بازی نیست، بلکه انتخاب روش خود برای بیان داستان هنری است. مانند “Journey” و “The Witness” ، “Firewatch” یک بازی عالی برای بازیکنان باتجربه و بی تجربه است.

  1. بازی “Watch Dogs 2”

“Watch Dogs 2” یک بازی اکشن سوم شخص و جهان باز با یک شخصیت اصلی جذاب و داستانی است که خیلی خود را جدی نمی گیرد.

این بازی نوعی چرخش متفاوت از بازی “GTA” است که در اصل در منطقه خلیج سانفرانسیسکو واقع شده است، جایی که شخصیت اصلی بازی، مارکوس، از طریق هک، شرکت های شیطانی را ریشه کن میکند.

اگر بازی شبیه به داستان فیلم “هکرها” محصول ۱۹۹۵ به نظر میرسد، این به این دلیل است که بسیار شبیه آن است.

  1. بازی “Wolfenstein 2: The New Colossus”

“Wolfenstein 2: The New Colossus” یک تاریخ جایگزین که آلمان برنده جنگ جهانی دوم است را فرض میگیرد که در آن آلمان اروپا را کنترل می کند و ایالات متحده را اشغال می کند. دهه ۶۰ است و شما مسئول ایجاد شورش در ایالات متحده هستید – حداقل این پیش فرض” “Wolfenstein است. این بازی زمان بیشتری را صرف  سلطه بر جامعه میکند تا بهبود کیفیت تسلیحات.

اگرچه “Wolfenstein 2” میل شما را برای تیرانداز اول شخص تهاجمی بودن ارضا میکند، اما این یک بازی فوق العاده فکری و بیشتر از آن دلگیر است. از طرف دیگر، به راحتی شوخی های تاریکی با نازی ها می شود.در این راستا، “Wolfenstein 2”  کاری را انجام می دهد که چند بازی انجام می دهند: این یک تجربه احساسی گسترده مانند بزرگترین هنر جهان را ارائه می دهد.

  1. بازی “The Witcher 3: Wild Hunt”

اگر چه نزدیک به چندین سال پیش “The Witcher 3: Wild Hunt” راه اندازی شد ، حماسه اکشن سوم شخص مانند همیشه در سال  ۲۰۱۹ نیز جذاب و تاثیرگذار است. دلیل این امر این است که “The Witcher 3” یک بازی غول آسا و زیبا و جذاب است. اگر امسال قصد دارید که ده ها یا صدها ساعت در یک بازی غرق شوید ، “The Witcher 3: Wild Hunt” یک بازی عالی برای انجام این کار است.

  1. بازی “NieR: Automata”

اینکه “NieR: Automata” را تنها یک بازی عجیب بخوانید، میزان عجیب و غریب بودن آن را دست کم گرفته اید. این بازی چند ده پایان ممکن دارد که شامل کادر ربات های قهرمان ست و بازی ای نادر در دنیای بازی هایی ست که توسط سازندگان بازی ژاپنی ساخته شده است.

این یک بازی اکشن ساده نیست. در عوض، ترکیبی از عناصر RPG و روند بازی اکشن است. بیان نکردن جزئیات بازی را از من ببخشید – توصیف بیش از حد در مورد “NieR: Automata” به معنای نابودی آن است.

  1. بازی پلی استیشن “Uncharted 4: A Thief’s End”

اوج سالها کار استودیوی سونی، سگ سرکش، “Uncharted 4: A Thief’s End” یک بازی بسیار جذاب است. شما در نقشNathan Drake ، قهرمان پیشکسوت مجموعه “Uncharted” بازی می کنید.

این بازی در اصل نسخه بازی ویدیویی “ایندیانا جونز” است ، همانطور که شما در جهان سیر میکنید از آدمهای بد دوری میکنید و گنجینه هایی که برای مدت طولانی پنهان مانده اند را میدزدید. سری “Uncharted” به یک دلیل خوب، گوهر مجموعه بازی های پلی استیشن سونی است: این بازی فوق العاده است.

  1. بازی “Nioh”

یک بازی اکشن سوم شخص جذاب ، پرتحرک و سریع که فقط در پلی استیشن ۴ موجود است . پس از بیش از یک دهه توسعه ، این بازی سرانجام در سال ۲۰۱۷ با استقبال منتقدان آغاز به کار کرد.

در “Nioh” ، شما یک سامورایی هستید که در تلاش برای شکست یک جریان بی پایان از هیولاها در یک دوره خیالی از تاریخ ژاپن است. (دهه ۱۶۰۰) مانند مجموعه “Souls” ، اگر بخواهید زنده بمانید،”Nioh” نیازمند تمرین و توجه بسیار است(چه رسد بخواهید پیشرفت خواهید) این نوعی بازی است که مورد علاقه کمال گرا میباشد، ساخته شده که فرمانروایی را پاداش دهد و هر چیزی غیر آن را وحشیانه مجازات کند.

  1. بازی “Injustice 2

موارد کمی به اندازه مستقیم مشت زدن به صورت بتمن لذت بخش هستند و “Injustice 2” چنین اتفاقی را برای شما رقم میزند. همانطور که از عنوان پیداست، “Injustice 2” دومین بازی از مجموعه “Injustice” است – یک حق رای برای بازی های جنگی که در اصل “Mortal Kombat” با قهرمانان و تبهکاران های کمیک DC است. این مقایسه خیلی بی پایه  نیست ، زیرا “Injustice 2” محصول همان استودیوی NetherRealm مستقر در شیکاگو است.

وقتی از ضرب و شتم بتمن خسته شدید، یک حالت مبارزاتی انفجاری وجود دارد و همچنین یک حالت چند نفره آنلاین (جایی که خفاش ها مطمئناً به شما پاسخ می دهد)

  1. بازی “Persona 5”

علاقه مندان به سری بازی های نقش آفرینی “پرسونا” نمی گویند Persona5 بهترین سری ارائه شده است –  آن ها معتقدند سری ۳ برتر از سری ۵ است. در عوض، طرفداران ۵Persona را ورود جدید قدرتمندی میدانند. این بازی بدون نقص نیست اما طرفداران زیادی دارد.

داستان بازی Persona 5 همانند بازی های قبلی این مجموعه، روی یک نوجوان ژاپنی متمرکز شده است. همچنین مانند بازی های قبلی این سری، داستان “Persona 5”  چیزی بیش از آنچه ظاهر دیده میشود است. شما در طول روز در محدوده زندگی دبیرستان ، دوست یابی و انجام کارهای مختلف سیر خواهید کرد. وقتی شب فرا می رسد ، در قالب RPG مبتنی بر نوبت، با آن دوستان وارد نبرد می شوید.

اگر از سری “Final Fantasy” لذت برده اید یا علاقه خاصی به بازی های روایت محور و عجیب و غریب دارید ، سری به “Persona 5” بزنید.

  1. بازی پلی استیشن “Prey”

 Prey یک بازی اکشن شخصیت اول شخص است، که در آن شما در دنیایی زیبا و ایزوله که در حال از هم پاشیدن است سیر میکنید. مملو از سرنخ های داستانی، شخصیت های منحصر به فرد و مواردی است که می خواهند شما را بکشند. این بازی کاملاً شبیه “BioShock” است، اما نسخه فضایی آن (منظور من تعریف از آن است)

دنیای بازی، مبتنی بر این مفهوم است که رئیس جمهور جان اف کندی از ترور جان سالم به در میبرد. یک نیروی بیگانه ، معروف به Typhon ، انسان ها را به عنوان تهدید می دید و به آن ها حمله میکرد. ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی در برابر تهدید با هم متحد شدند ، آن را شکست دادند و یک ایستگاه فضایی برای زندانی کردن و مطالعه بیگانگان ساختند. اما مشکلی در آن ایستگاه فضایی رخ داده است و شما می توانید مشکل را حل کنید.

  1. بازی “Marvel’s Spider-Man”

اغراق کردن در مورد اینکه Spider-Man چقدر سرگرم کننده است کار دشواری است. حتی بعد از اختصاص بیش از ۳۰ ساعت از زندگی ام به  این بازی ، هرگز از آن خسته نشدم.

      اگر یکی از فیلم‌های Spider-Man را تماشا کرده باشید، همین الان می‌دانید که تاب خوردن در منهتن نیویورک چگونه است، تقریباً در نسخه‌ی PS4 همانگونه است، با این تفاوت که شما کنترل را بر عهده دارید.

و نسخه‌ی منهتنی که Spider-Man در آن زندگی می‌کند تقریباً به زیبایی واقعیت است. کاملاً بزرگ یا پرجزییات نیست اما تمام چیزهای برجسته‌ای که انتظار دیدن آن را دارید، به طور مشابه در بازی وجود دارند، مانند میدان Union،  Central Park و چیزهای بیشتر.

به عنوان یک ساکن شهر نیویورک، به طور تعجب آوری، گشت و گذار در منهتن را بدون استفاده از نقشه‌ی درون بازی، آسان یافتم. گشت و گذار در منهتن بازی، منحصراً با استفاده از دانشی که از منهتن واقعی دارید، فوق‌العاده تاثیربرانگیز و گواهی بر سطح جزییات در بازی Spider-Man است.

اما تاثیربرانگیزترین چیز درمورد بازی نحوه‌ی داستان گویی و برانگیختن این حس که با یک فیلم ابرقهرمانی مارول که با بودجه‌ی بالایی ساخته شده است طرف هستید، با این تفاوت که آن را بازی می‌کنید.

می‌خواهم کاملاً واضح صحبت کنم: من حتی Spider-Man را به عنوان یک کاراکتر دوست ندارم. وقتی بزرگ می‌شدم هرگز کتاب‌های کامیک را نخواندم، و حتی چندتا فیلمی که دیدم را دوست نداشتم. من عاشق بازی Spider-Man روی PS4 هستم.

  1. بازی Axiom Verge

Axiom Verge مجهز به یک دنیای دو بعدی بزرگ است که از طریق کاوش در آن پیش می‌روید و جاهای جدید را کشف می‌کنید. اگر بازی‌هایی مانند Metroid و Castlevania را تجربه کرده باشید، با تجربه‌ی این اثر کاملاً خودتان را در خانه احساس می‌کنید. یک گرافیک ۱۶ بیتی دارد که مطابق بازی‌هایی است که به آن‌ها ادای احترام می‌کند. درعین حال شامل بسیاری از محتوایی است که بازی‌های سلف آن را بسیار فوق العاده کرده بود.

  1. Battlefield 1

دربازی بتلفیلد ۱، این مجموعه‌ی قدیمی به پس زمینه‌ای افسانه‌وار از جنگ جهانی اول رسیده است.

این به معنای وجود جنگ سنگر به سنگر، گاز خردل، اندام مبتلا به قانقاریا، و نبرد در مقیاسی است که قبلاً مانند آن روی زمین دیده نشده. همچنین به معنای وجود سلاح‌های قدیمی‌تر و وسایل نقلیه‌ی قدیمی‌تر (مانند اسب‌ها و هواپیماهای ملخ دار) است که حالت landmark multiplayer مجموعه را از پایه تغییر داده است.

بازی محتوای افزودنی متفاوتی را از زمان عرضه‌اش در تعطیلات ۲۰۱۶ دریافت کرده است، و پایگاه بازیکنان فعالی را نگه داشته است.

  1. بازی Sonic Mania

Sonic Mania، حسی به طور خوشایند مدرنی را در نحوه‌ی بازی کردن آن منتقل می‌کند، و به طور لذت بخشی در نحوه‌ی دیده و شنیده شدنش نوستالژیک است. Sonic Mania همان بازی سونیک است که کمپانی سگا بیش از بیست سال برای ساخت آن در حال تلاش بوده است، و اولین بازی سونیکی است که بی چون و چرا آن را به هر کسی که از بازی‌ها خوشش می‌آید، توصیه می‌کنم. برای تجربه‌ی این اثر احتیاجی نیست که هواخواه یا طرفدار سرسخت سونیک باشید و یا از او دفاع کنید، تنها نیازاست شخصی باشید که از بازی کردن یک بازی خوب لذت می‌برد.

  1. بازی Apex Legends

هر چیزی در مورد بازی کردن  Apex Legendsاحساس خوبی می‌دهد، و هرچه بیشتر درگیر بازی می‌شوم، چیز بیشتری برای عاشق آن شدن پیدا می‌کنم.

عمل ساده‌ی به این طرف و آن طرف حرکت کردن کاملاً با جزییات همراه است و لایق تحسین است.

در اینجا یک بررسی اجمالی کاملاً پایه‌ای آمده است: هر کاراکتری با سرعت یکسان جابجا می‌شود، چه راه رفتن باشد چه دویدن. در هنگام دویدن، می‌توانید دکمه‌ی Crouch (روی پا نشستن)، را برای لیز خوردن فشار دهید، که این کار سرعت شما را در صورتی که روی سطح صاف یا سراشیبی باشید، کمی بهبود ببخشد. هر کاراکتری می‌تواند بپرد، و اگر دکمه‌ی پرش را جهش به سمت یک دیوار نگه دارید، می‌توانید از آن دیوار بالا بروید.

مجموعه قوانین بسیار ساده‌ای وجود دارد، اما طوری که Apex Legends باعث می‌شود انجام تمام حرکات بسیار نرم و روان احساس شود، استثنایی است. این شاید تاثیرگذارترین جنبه‌ی Apex Legends باشد: بازی به سادگی با گشت و گذار در آن احساس خوبی منتقل می‌کند. نمی‌توان این را برای هر بازی بتل رویال دیگری گفت.

  1. بازیپلی استیشن Journey

Journey، یک بازی است که همه افراد با هر سن و سالی باید آن را تجربه کنند. یک بازی زیبای سوم شخص که می‌توان آن را تنها در چند ساعت به طور کامل به پایان رساند.

داستان بازی خیلی مهم نیست، چیزی که اهمیت دارد، اتفاقاتی است که بین جاهایی که بازی را شروع کرده و به پایان می‌رسانید، میافتد. چیز زیادی نمی‌توان در مورد Journey گفت بدون اینکه بالقوه تجربه‌ کردن آن را خراب کند، بنابراین لطفی در حق خودتان کرده و یک صبح که کاری برای انجام دادن ندارید را برای لذت بردن از تمام بازی، اختصاص دهید.

  1. بازی Uncharted: The Lost Legacy (آنچارتد: میراث گمشده)

میراث گمشده یک داستان کوتاه است که در دنیای آنچارتد واقع شده است. Nathan Drake (نیتن دریک) با زوجی به نام‌های Chloe Frazer (کلویی فریزر) که شما در نقش کاراکتر او بازی می‌کنید، و Nadine Ross (نیدین راس) جایگزین شده است. رابطه‌ی آن‌ها پیچیده است و تجربه‌ی به طور شگفت آوری تازه‌ای را در مجموعه‌ای که بعضاً زیادی آشنا به نظر می‌رسد، به ارمغان می‌آورد.

گیم پلی همان سوم شخص اکشن ماجراجویی است که بازی‌های قبلی آنچارتد عرضه می‌کرده‌اند. غافلگیری بزرگ در قسمت گیم پلی وجود یک جهان باز به نسبت کوچک است، که تغییر خوبی برای تمایز یافتن از نسخه‌های قبلی است.

  1. بازی Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto، هرگز بهتر از آخرین نسخه‌اش یعنی Grand Theft Auto V، نبوده است.

در GTA V، شما می‌توانید به عنوان یکی از سه کاراکتر اصلی بازی کنید، دزدی‌های بزرگی و کارهای دیوانه‌وار دیگری را انجام دهید. مگر اینکه تاکنون زیر یک صخره مخفی بوده باشید، وگرنه همین الان می‌دانید که با بازی کردن GTA V درگیر چه چیزی می‌شوید. یک زندگی آمریکایی طعنه آمیز که در یک جهان باز بسیار بزرگ جریان دارد.

  1. بازی Final Fantasy XV (فاینال فانتزی پانزدهم)

اگر تاکنون یک بازی نقش آفرینی ژاپنی بزرگ را بازی نکرده‌اید، این بازی خوبی برای شروع است.

Final Fantasy XV، یک بازی عظیم، جذاب و وسیع نقش‌ آفرینی می‌باشد که دریک دنیای فانتزی و آینده‌نگرانه جریان دارد. این یک نوع داستان جاده ای ، یک نوع داستان قهرمانانه و کاملاً عجیب است. زمانی که شما در حال راندن دلپذیر یک اسب نباشید، روی پرنده‌های عظیم‌الجثه سوار شده‌اید و در حال شکست دادن هیولاهای عجیب و غریب هستید.

  1. بازی Rocket League (راکت لیگ)

Rocket League چیست‌؟ یک چشم انداز دیوانه‌وار از آینده‌ی فوتبال است. یک فوتبال با خودروهای موشکی که در قالب تیم‌های سه یا چهار نفره بازی می‌شود. بله!

می‌توانید با خودروی خود بپرید یا لیز بخورید، و موشک‌هایی دارید که سرعت بسیار بالایی در یک بازه‌ی زمانی مشخص به خودروی شما می‌دهد. انتخاب خودرو و بازی کردن آسان است، به طور شگرفی باحال است. آیا به توپ با سرعت کافی خواهید رسید تا برنده‌ی رقابت شده و نهایتا توپ را از دروازه‌ی خود دور کرده و به سمت دروازه‌ی رقیب ببرید؟ این پایه‌ای‌ ترین سوالی است که باید به آن در Rocket League پاسخ بدهید. موفق باشید!

ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

منبع: businessinsider.com

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.