تزیین قاشق و چنگال پلاستیکی برای تولد و پارتی

0 1,251

مجله اینترنتی دلخوشی: قاشق، چنگال و دستمال جزو مواردی هستند که برای هر جشن و پارتی استفاده می شوند. در این پست به شما نشان خواهیم داد تا چطور قاشق ها و چنگال های پلاستیکی رنگی را که برای تولد یا پارتی خریداری کرده اید را به کمک دستمال کاغذی ساده و کاغذهای رنگی طرح دار به صورت یک ست زیبا در بیاورید. مجموعه ست طراحی شده توسط شما می تواند با تم تولد و پارتی شما هماهنگ باشد، بنابراین چگونگی طراحی و استفاده از نوع کاغذهای رنگی طرحدار کاملا سلیقه ای است و بستگی به تم تولد و پارتی شما دارد. با این کار مهمان ها تلاش شما را برای خوش آمدگویی آنها قطعا همیشه به خاطر خواهند سپرد.

تزیین دستمال، تم تولد

وسایل مورد نیاز برای تزیین دستمال:

  • دستمال های کاغذی ساده
  • قاشق و چنگال پلاستیکی
  • کاغذهای رنگی طرح دار

نحوه تا کردن دستمال کاغذی ساده:

دستمال کاغذی ها را طبق رنگ تم پارتی یا تولد خود انتخاب کنید.

تزیین دستمال، تم تولد

تزیین دستمال، تم تولد

مرحله ۱: در حالت عادی دستمال های کاغذی بزرگ مخصوص تولد و پارتی دارای ۴ لایه  یا همان تا می باشد. در ابتدا همانند تصویریکی از لایه های دستمال کاغذی را باز کنید تا تبدیل به دستمال کاغذی با دو لایه شود. یعنی شکل اولیه دستمال که به صورت مربع است تبدیل به دستمال به شکل مستطیل می شود.

مرحله ۲: همانند تصویر از لبه پایینی دستمال، به قطر حدودا ۱ تا ۵/۱ سانتی متر، یک تا بزنید.

مرحله ۳: همانند تصویر از قسمت پشت دستمال دو لبه دستمال را روی یکدیگر بیاورید. یعنی دستمال را از وسط  به سمت پشت تا بزنید تا یک خط وسط  دستمال بیافتد.

مرحله ۴: سپس تایی که در مرحله قبلی زده اید را مجددا باز کنید تا دستمال دوباره به شکل مستطیل در بیاید. در واقع مرحله ۳ فقط به این خاطر بود تا جای خط مرکز، وسط دستمال بیافتد. حال همانند تصویرهر دو سمت دستمال را به طرف خط مرکز به سمت یکدیگر بیاورید.

مرحله ۵: در این مرحله دستمال کاغذی تا شده باید شبیه به یک در باشد.

مرحله ۶: همانند تصویر مجددا دستمال را از وسط تا کنید تا شکل نهایی دستمال به صورت تصویر شماره ۶ شود.

تزیین دستمال، تم تولد

پس از تا کردن، دستمال کاغذی باید دارای یک جیب یا شکاف باشد تا بتوانید قاشق و چنگال را داخل آن قرار دهید.

نحوه تزیین دستمال کاغذی با کاغذهای رنگی طرح دار:

نوارهای باریکی از هر کاغذ رنگی طرح دار منطبق با تم پارتی خود درست کنید. قطر نوارها می تواند بسته به سلیقه شما کم یا زیاد شود. و سپس نوارهای کاغذی را همانند تصویر روی لبه بالایی شیار ایجاد شده قرار دهید و دو لبه آن را از پشت دستمال به کمک چسب به یکدیگر وصل کنید.

تزیین دستمال، تم تولد

تزیین دستمال، تم تولد

از مهمانی خود لذت ببرید!

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.