شرط ایران برای اجرای تعهدات در برجام!

0 122

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در تماس تلفنی دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان، گفت: همگی باید تلاش کنیم تا توافق هسته ای به خوبی اجرایی و عملیاتی شود. ایران با شرط آنکه طرف مقابل به تمامی تعهداتش عمل کند، به همه تعهدات خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

شرط ایران در برجام،صدور ویزا

شروط ایران برای عمل به تعهدات در برجام 

روحانی همچنین با استقبال از رایزنی و هماهنگی میان تهران – لندن در خصوص  مسایل منطقه ای و ثبات و امنیت خاورمیانه اظهارداشت: بی تردید وضعیتی که امروز  درسوریه، عراق و یمن حاکم است، قابل قبول نیست و همه ماباید تلاش کنیم تاموضوع تروریسم و بی ثباتی در این منطقه مهم حل و فصل شود.

دیوید کامرون نیز در طی این تماس تلفنی، با تبریک اجرای رسمی و لزوم تعهد طرفین به اجرای دقیق آن، تصریح کرد، همه طرفین باید به تعهدات خود عمل کنند و اعلام کرد که انگلستان این کار را انجام خواهد داد.

دیوید کامرون همچنین به ضرورت تحرکی جدی در روابط همه جانبه ایران و انگلستان اشاره کرد و گفت: انگلستان آماده است تا تمامی تخصص و تجربیات مالی و بانکی و اقتصادی خود را دراختیار جمهوری اسلامی ایران قرار دهد و بی تردید افزایش رفت و آمد میان مقامهای ارشد دو کشور  می تواند به تقویت این همکاریها و روابط دو کشور کمک کند.

 وی تصریح کرد: اطمینان می دهم که خواهان روابط بهتر میان دو کشور هستی. اکنون به مرحله ای رسیده ایم که توسعه بیش از پیش روابط دو کشور را ضروری می سازد و ما باید رایزنی های خود را در عرصه منطقه ای نیز تقویت کنیم.

کامرون اظهار داشت که بی تردید خواهان روابط بهتر بین دو کشور است. نخست وزیر انگلستان بیان داشت، که به زودی بخش صدور ویزا در سفارت لندن در تهران، فعال خواهد شد.

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.