پردرآمد ترین و بهترین شغل ها در سال ۹۵

0 121

مجله اینترنتی دلخوشی: به گزارش خبرگذاری ایسنا، با حضور مسلم خانی در برنامه پایش، ایشان به جریان هماهنگی شغل با علایق و استعدادهای فردی اشاره کردند و اظهار داشتند: هم اکنون بین شغل و انگیزه و علاقه فاصله ای زیاد ایجاد شده و به موضوع استعداد سنجی در انتخاب رشته تحصیلی و شغلی کمتر توجه می شود.

شغل درآمد زا، شغل و ثروت

معرفی مشاغل درآمد زا در سال جدید:

مسلم خانی کارشناس بازار کار، با معرفی مشاغل درآمد زا و مناسب برای کسانی که در سال ۹۵ به دنبال کار هستند، معتقد است که فقط کسانی از شغل خود رضایت کامل دارند که شغلشان متناسب با استعدادها، مهارت ها و قابلیت های آن ها باشد.

در ادامه وی بهترین کسب و کارهایی را که در سال جدید می توان راه اندازی کرد را ارزیابی و بیان کرد : در سال جاری که محدودیت های روابط بین المللی به حداقل رسیده است و تحریم ها برداشته شده است، تجارت بین المللی می تواند موفق باشد. وی کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات را نیز از شغل های مناسب در سال ۹۵ دانست.

او بیان کرد که کشورهای واقع در حاشیه غربی ایران مانند عراق و به خصوص کردستان عراق، و همچنین همسایه شرقی ما افغانستان و کشورهای حاشیه دریای خزر نیز برای سرمایه گذاری و تجارت مناسب هستند.

به گفته وی از بهترین مشاغل در سال ۹۵ می توان به کسب و کارهای خرد و خانگی با رویکرد خوشه ای و شبکه ای و به شکل گروهی و تیمی اشاره کرد.

مسلم خانی همچنین مشاغل مرتبط با حوزه بهداشت و درمان، سلامت، تجهیزات پزشکی، توریست و گردشگری، کسب و کارهای مرتبط با مشاور محور، حوزه سالمندی، تولید لوازم کمک توان بخشی و تولید اسباب بازی و لوازم التحریر را به عنوان مشاغل پردرآمد و ثروت آفرین معرفی کرد.

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.