آموزش ساخت سبد گیفت شب یلدا طرح انار و هندوانه

2 7,318

مجله اینترنتی دلخوشی: یکی از کارهایی که انجامش به مناسبت شب یلدا بسیار زیباست، درست کردن هدیه های دست ساز ویژه شب یلدا و هدیه دادن اون به عزیزانمان است. همینطور در کشور ما رسم بر این است که در این شب زیبا، خانوادۀ داماد هدیه هایی را برای عروس تهیه و تزیین می کنند و به منزل عروس خانم می برند. سبد گیفت شب یلدا می تواند یکی از این هدیه های زیبا باشد. این گیفت ها میتونه شامل تاپرها، تل و گل سر، هدبند، کیف و پابند و پاپوش و انواع مختلف تزیینات با طرح های یلدایی که معمولا انار و هندوانه هستند باشه. البته می تونید خلاقیت به خرج بدید و این تزیینات رو با طرح های ابتکاری هم آماده کنید که به شب یلدا مرتبط باشه.

گیفت شب یلدا

اما مساله ای که وجود داره سازمان دهی و مرتب کردن هدیه هاست. برای سازماندهی این هدیه ها یلدا بهتره یک سبد مخصوص گیفت تهیه کنید و اون رو با روبان و برچسب و وسایل تزیینی دیگه تزیین کنید و هدیه ها یا همون گیفت های یلدایی را درون اون قرار بدید.

به عنوان مثال اگر هدیه های شما از نوع تاپر یلدایی هستند، یک سبد و تعدادی اسفنج مخصوص گل از گل فروشی تهیه کنید. اسفنج ها رو درون سبد مرتب بچینید و اونها رو با یک پارچۀ توری قرمز یا سبز بپوشونید. سپس تاپرها رو در اسفنج ها با ترتیب دلخواه قرار بدید.

آموزش ساخت سبد گیف شب یلدا طرح انار و هندوانه

در اینجا یک سبد گیفت شب یلدا با تاپرهای زیبا ارائه شده که آموزش کامل و تصویری انواع این تاپرهای زیبا را می توانید در لینک های زیر یاد بگیرید و یک سبد هدیه ویژه شب یلدا درست کنید و به عزیزان خود هدیه بدهید.

تاپر هندوانه و انار شب یلدا

آموزش گیفت شب یلدا تاپر نمدی طرح انار

آموزش گیفت شب یلدا تاپر نمدی طرح هندوانه

همینطور برای تهیۀ سبد گیفت برای عروس و داماد می توانید دسته های سبد و اطراف سبد را با تور سبز و قرمز تزیین کنید و تاپرهایی به شکل عروس و داماد که دارای طرح انار و یا هندوانه هستند بسازید. همینطور تاپرهایی با طرح لب، کراوات، پاپیون، دست های عروس و داماد که حلقه دارند، قرآن و غیره که مرتبط به لوازم عروس و داماد هستند به آنها اضافه کنید و با این هدایای زیبا خاطرات خوشی را برای عروس و داماد بیافرینید.

آموزش هنری اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. هانیه می گوید

    عالیییییییی

    1. دلخوشی می گوید

      سلام هانیه عزیز
      ممنون از حضور پر مهرتون در سایت
      یلداتون مبارک

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.