حیوان سال ۹۸ چیست؟ – طالع بینی حیوان سال ۱۳۹۸

1 23,826

مجله اینترنتی دلخوشی: سال ۹۸ سال چه حیوانی است؟ حیوان سال ۹۸ خوک  است. طبق زودیاک چینی، سال ۲۰۱۹  یا همان سال ۹۸ سال خوک است. سال های خوک شامل سال های ۱۹۳۵، ۱۹۴۷، ۱۹۵۹، ۱۹۷۱، ۱۹۸۳، ۱۹۹۵، ۲۰۰۷، ۲۰۱۹، و سال ۲۰۳۱ است. در طالع بینی چینی، طبق یک چرخه ۱۲ ساله، هر سال متعلق به یک حیوان زودیاک چینی است. بنابراین حیوان سال ۹۸، خوک است. سال ۹۸ سال خوک است و اگر می خواهید ویژگیهای سال خوک، خصوصیات متولدین سال خوک  طبق طالع بینی چینی و نمادهای شانس سال خوک را بدانید این مقاله تا آخر بخوانید.

حیوان سال 98


جزئیات مربوط به تحویل سال ۱۳۹۸ را در لینک

لحظه سال تحویل ۹۸

مشاهده کنید.


روز سیزده بدر ۹۸ را در لینک

۱۳ بدر سال ۹۸

مشاهده کنید.


اگر می خواهید بدانید که رنگ سال ۹۸ چه رنگی است روی لینک

رنگ سال ۲۰۱۹

کلیک کنید.


لیست کامل تعطیلات سال ۹۸ را در لینک

تعطیلات رسمی سال ۹۸

مشاهده کنید.


زمان دقیق ماه رمضان سال ۹۸ را در لینک

تاریخ ماه رمضان سال ۹۸

ببینید.


نحوه محاسبه نام حیوان هر سال خورشیدی:

برای محاسبه نام حیوان سال خورشیدی و همچنین محاسبه حیوان سال ۹۸، مراحل زیر را دنبال کنید:

عدد ۶ را از عدد سال خورشیدی کم کنید.

عدد باقی مانده را بر عدد ۱۲ تقسیم کنید. این تقسیم را به صورت دستی انجام دهید و از ماشین حساب استفاده نکنید تا بتوانید عدد باقی مانده این تقسیم را بدست آورید.

باقی مانده این تقسیم عددی بین ۰ تا ۱۱ است. هر کدام از این اعداد طبق جدول نشان دهنده نام یک حیوان است و بسته به اینکه باقی مانده تقسیم چه عددی است می توانید به راحتی با کمک گرفتن از جدول نام حیوان سال مورد نظر را بدست آورید.

برای نمونه نام حیوان سال ۹۸ به صورت زیر محاسبه می شود:

حیوان سال 1398

جطور حیوان سال ۹۸ را محاسبه کنیم

حیوان سال 98 چه حیوانی است

جدول نام حیوان ها برای محاسبه نام حیوان سال ۹۸

 

بنابراین همانطور که مشاهده کردید حیوان سال ۹۸ خوک است و دارای ویژگی های جالبی است که در ادامه ویژگی های حیوان سال ۱۳۹۸ را مشاهده خواهید کرد.

 

خصوصیات و ویژگی های حیوان سال ۹۸

خوک ها سخت کوش، مهربان و دلسوز، و بخشنده هستند. خوک ها معمولا در شلوغی و اجتماع زندگی می کنند. آنها بسیار واقع گرا و رک گو هستند. آن ها سرگرمی را دوست دارند و به هم اجازه می دهند تا از زندگی در کنار هم لذت ببرند. آنها کمی مادی گرا هستند، اما این موضوع آنها را تشویق می کند تا سخت کار کنند. حیوان سال ۹۸ پر از انرژی و شور و هیجان هستند، و معمولا شخصیت های مشتاقی دارند حتی برای انجام کارهای سخت و خسته کننده.

خصوصیات حیوان سال 98

 

طالع بینی بچه متولد سال خوک

فرزند متولد سال خوک، صادق، متعهد و وفادار است. بچه متولد سال خوک ارزش اعتماد کردن را دارد. یک دانش آموز خوب، بچه ای که سخت تلاش و کار می کند، و هیچ وقت در مقابل سختی های شکایت نمی کند.

توصیه می شود که هر زمان که نیاز هست تمام حمایت خود را از او انجام دهید، و خواهید دید که او چگونه دوباره قدرت خود را بازسازی می کند، به شکست ها غلبه می کند، و با قوا و نیرویی تازه همه چیز را از نو شروع می کند.

 

طالع بینی مرد متولد سال خوک

مردانی که در سال خوک متولد می شوند، خوش بین و آرام هستند. آنها تمرکز بسیار بالایی روی کارشان دارند. هنگامی که آنها در مورد یک هدف تصمیم می گیرند، همه تلاششان را برای آن انجام می دهند.

آنها مدیریت خوبی روی پول ندارند. با اینکه خونسرد هستند اما به راحتی گول می خورند. آنها به راحتی به دیگران اعتماد می کنند و مورد کلاهبردای قرار می گیرند. و این موضوع سبب می شود که دارایی و ثروت خود را از دست بدهند.

مردان متولد سال خوک مردانی آرام و ساکت هستند. آنها عاشق یادگیری هستند اما نمی دانند که چطور دانش خود را به کار بگیرند. آنها خیلی در گفتگو و مکالمه عالی نیستند اما با همه با گرمی برخورد می کنند. و این سبب می شود که یک حلقه اجتماعی بزرگی داشته باشند. هر زمان که برای آنها مشکلی پیش می آید، همیشه افرادی برای کمک کردن به آنها آماده هستند. اگر چه مردم به آنها دروغ می گویند، اما شخصیت آنها را دوست دارند.

به طور کلی می توان گفت که مرد متولد سال خوک، صادق، مصمم و شجاع است. بخشنده و سخاوتمند و بسیار مهربان است، و در صورت نیاز پول خود را با شما به اشتراک می گذارد ولی به همان اندازه هم انتظاراتش بالاست.

او با آرامش قاطعانه ای که دارد، هر چیزی را تحمل کند چون مشاجره و بحث را دوست ندارد، و هیچ وقت اهل انتقام جویی نیست. او حتی به شما نمی گوید که اشتباه با شماست. مرد متولد سال خوک باهوش هست و می داند که چطور از منافع خود دفاع کند.

 

طالع بینی زن متولد سال خوک

زنان متولد سال خوک ، پر از هیجان هستند. هر زمانی که امکان داشته باشد در رویدادهای اجتماعی شرکت می کنند و با همه به طور خالص و درست برخورد می کنند. در کنار شخصیت آسان گیر و بی قیدی که دارند، اعتماد همه را جلب می کنند. رفتار آنها گاهی بیش از حد دوستانه است. آنها شانس خوبی در مورد ثروت و سرمایه و دارایی دارند و تلاش سخت آنها منجر به حفظ سرمایه و ثروت آنها خواهد شد.

در محیط خانه بسیار سازمان یافته عمل می کنند. اگر اتاق آنها شلوغ و بهم ریخته باشد، تمام شب را صرف تمیز کردن آن می کنند. زنان متولد سال خوک، بچه ها را خیلی دوست دارند. بازی کردن با کودکان یکی از چیزهایی است که بزرگترین شادی و تفریح را برای آنها به ارمغان می آورد.

زن متولد سال خوک دارای مهارت های خانه داری ویژه ای است. او یک میزبان عالی و یک بانوی خانه دار نمونه است. او از صمیم قلب عاشق همسر و فرزندانش است. او یک فضای آرام و پر از رضایت را در محیط خانواده و بین دوستان تضمین می کند.

 

سازگاری روابط عاشقانه با سال خوک

بهترین سازگاری: بز، ببر، خرگوش

بدترین سازگاری: میمون، مار

 

نمادهای خوش شانسی برای متولدین سال خوک:

اعداد شانس: ۲، ۵، ۸ و تمامی اعدادی که فقط شامل این ارقام باشند مانند ۲۵ و ۵۸

روزهای شانس: هفدهم و بیست و چهارم از هر ماه چینی

رنگ های شانس: زرد، خاکستری، قهوه ای، طلایی

گل های شانس: گل ادریس و گل مروارید

جهت های شانس: شرق و جنوب غربی

ماه های شانس: دومین، هفتمین، دهمین و یازدهمین از هر ماه چینی

 

نمادهای بدشانسی برای متولدین سال خوک:

رنگ بدشانسی: قرمز، آبی، سبز

اعداد بدشانسی: ۱، ۷ و تمام اعدادی که فقط شامل این ارقام باشند مانند ۱۷ و ۷۱

جهت های بدشانسی: جنوب شرقی

ماه های بدشانسی: چهارمین، نهمین و دوازدهمین از هر ماه چینی

 

افراد معروفی که در سال خوک متولد شده اند

شور و شوق زندگی، احساس و درک، مهربانی و ملایمت و بخشندگی نشان دهنده خصوصیت برجسته متولدین سال خوک است که از خصوصیات بارز افراد مشهور متولد سال خوک که در زیر لیست شده اند نیز می باشد:

– آلفرد هیچکاک (فیلمساز بریتانیایی)

– اندرو جکسون (هفتمین رئیس جمهور ایالات متحده)

– آرنولد شوارتزنگر (بازیگر و فرماندار کالیفرنیا)

– هنری فورد (مخترع و بنیانگذار شرکت فورد موتور)

– توپاک شاکور (بازیگر، رپر، و شاعر)

– رونالد ریگان (متولد ۶ فوریه ۱۹۱۱)

– هیلاری کلینتون (متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷)

 

ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
1 نظر
  1. مهشید می گوید

    ممنون

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.