آموزش قرار گرفتن پست ها در صفحه اکسپلور اینستاگرام و افزایش فالوور

0 504

مجله اینترنتی دلخوشی: اکسپلور اینستاگرام و رازها و ترفند های قرار گرفتن در آن را می شناسید؟ آیا تاکنون آرزو کرده اید که پست بعدی شما پربازدید شود و در صفحه اکسپلور اینستاگرام ظاهر شود؟

شما تنها نیستید. میلیون ها بازاریاب اینستاگرامی ‌می‌خواهند در اینستاگرام پیشتاز باشند اما اغلب و نه در همه‌ی موارد صفحه اکسپلور اینستاگرام یک رویا باقی می‌ماند.

بگذارید شما را در جریان یک راز کوچک قرار دهیم.

اگر در تلاشید تا بفهمید که چگونه می توان در صفحه اکسپلور اینستاگرام جایی داشته باشید، باید متفاوت فکر کنید. نمی توانید فقط پست کنید و دعا کنید که این اتفاق بیافتد. اگر می خواهید جایی در صفحه اکسپلور اینستاگرام داشته باشید، باید کاری متمایز کنید و زیاد بازدید داشته باشید. و بهترین راه برای انجام چنین کاری آغاز کردن با استراتژی مناسب است.

همچنین باید بدانید که چه چیزی در پشت پرده  Instagram HQ است. چرخ دنده های ماشین. صحبت در مورد الگوریتم های محرمانه صفحه اکسپلور اینستاگرام است.

در این مقاله ، ما در مورد همه چیزهای خوب به شما خواهیم گفت. چیزهای اصولی و زیربنایی.

ما باور داریم که با یک استراتژی مناسب و جرات کافی، تقریباً هر کسی می تواند در صفحه اکسپلور IG قرار بگیرد.

صفحه اکسپلور اینستاگرامصفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام تکامل یافته صفحات  Popular(محبوب) یا Discovery است که در زمان بازدید شما بیشترین محتوای لایک شده را نشان می دهد. مسئله صفحه Popular این بود که نتوانست علایق کاربران خاص را تأمین کند.

اکنون با صفحه اکسپلور، محتوای ارائه شده برای هر کاربر متفاوت است.

صفحه اکسپلور اینستاگرام شامل پستهای لایک شده کسانی است که شما پست های آن ها را لایک کرده اید، پست های اکانت هایی مشابه با مواردی که شما فالو می کنید و پست هایی که شما و دیگران را زیاد درگیر خودش می‌کند. به این شیوه، اکسپلور پست هایی را انتخاب می‌کند تا به شما نشان دهد.

با کنترل نحوه تعامل شما با اینستاگرام، اکسپلور قادر به استفاده از الگوریتم خود برای انتخاب محتوایی است که با طریقه‌ی استفاده شما از اینستاگرام هماهنگ است. دقیقاً به همین دلیل است که صفحه اکسپلور را “صادقانه ترین مکان در اینترنت” می نامند.

این تغییر خبر خوبی برای صاحبان مشاغل با مخاطبان تعاملی اینستاگرام است (و بالعکس: خبر خوب برای کاربران هنگامی که  صاحبان مشاغل عکسهایشان را لایک می‌کنند) ، زیرا این احتمال وجود دارد که پست شما به کاربران غیرمرتبط و در عین حال علاقه مند برسد.

صفحه اکسپلور اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا استوری هایی را از حساب هایی که اینستاگرام  فکر می‌کند برای شما جالب هستند پیدا کنید؛ استوری‌های محلی از مناطق نزدیک شما، و live (فیلم های زنده) برگزیده. علاوه بر این، محلی است که شما می توانید فیلم‌هایPicked for You  (منتخب برای شما) را که در ژوئن سال گذشته معرفی شد، و کانال ویدئویی رویدادها، که ویدئوهایی که کاربران برای رویدادهای برتری مانند کنسرت و رویدادهای ورزشی را  ایجاد کرده اند به شما نشان خواهد داد، پیدا کنید.

شما نمی توانید این سطح از گزینش بلادرنگ را در جای دیگری بدست آورید!

چرا باید در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرید

اگر صاحب برند یا تجارتی هستید، باید به همان دلایلی که از جنبه های دیگر اینستاگرام استفاده می کنید، به طور استراتژیکی صفحه اکسپلور را هدف قرار دهید.

علاوه بر به دست آوردن لایک بیشتر در اینستاگرام، با ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام با ایجاد آگاهی از برند، فروش محصولات و به دست آوردن مشتریان جدید، به خط مشی اصلی تجارتتان نیز کمک خواهید کرد. این امر ممکن است به این دلیل باشد که صفحه اکسپلور فرصت قرار گرفتن در معرض مخاطبان جدیدی را دارد که هدفمند است و تصادفی نیست.

بهترین بخش این است که بر خلاف استفاده از تبلیغات اینستاگرام، استفاده از صفحات اکسپلور اینستاگرام کاملاً رایگان است.

اینستاگرام همیشه ویژگیهای جدیدی را به بخش اکسپلور اضافه می کند تا جذابیت بیشتری برای کاربران خود داشته باشد (اخیراً استوری های محلی را اضافه کرده اند)، بنابراین یادگیری نحوه ورود به صفحه اکسپلور در اینده نتیجه بخش خواهد بود.

چگونه می توان در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار گرفت

اگرچه چگونگی کارکرد الگوریتم جدید صفحه اکسپلور یک راز حفاظت شده است، اما اینستاگرام گفته است که محتوایی که در صفحه ظاهر می‌شود براساس چگونگی استفاده از برنامه و چگونگی تعامل شما با محتوا است.

درک این نکته مهم است که الگوریتم، پست ها را به طور خودکار برای صفحه اکسپلور (و واقعاً در همه جا) انتخاب می کند. بنابراین برای بازی با این انتخاب اتوماتیک، باید در مورد آن مثل این فکر کنید که می‌خواهید بر کامپیوتر غلبه کنید.

الگوریتم اینستاگرام برای تعیین آنچه در صفحه اکسپلور شخصی یک شخص می رود، شبیه به نحوه تشخیص آنچه در news feed (فید خبری) یک شخص باید نشان دهند است. تفاوت اصلی این دو در این است که صفحه اکسپلور شامل محتوای افرادی است که شما آنها را دنبال نمی کنید.

در مورد ترتیب محتوای موجود در فید شما ، اینستاگرام چنین می گوید:

ترتیب عکس و فیلم در فید شما براساس احتمال علاقه مندی‌تان به محتوا، رابطه شما با شخصی که پست می‌گذارد و بهنگام بودن پست شما خواهد بود. از آغاز، ما روی بهینه سازی ترتیب تمرکز میکنیم – همه پست ها وجود دارند فقط با ترتیبی متفاوت تر.

اینستاگرام با داشتن بیش از ۹۵ میلیون عکس به اشتراک گذاشته شده در روز، داده های گسترده ای دارد که می تواند هنگام ایجاد الگوهای رفتاری از آن ها بهره گیرد. این امر باعث شده است تا این شرکت در درک نحوه برخورد کاربران با محتوا پیشتاز باشد، که با انتخاب پست های نمایش داده شده در صفحه اکسپلور این امر مشخص است.

برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام باید ۸ کار زیر را  به خوبی انجام دهید.

۸ راه نسبتا مشکل برای اینکه پست بعدی شما در صفحه اکسپلور قرار گیرد

  1. مخاطب خود را بشناسید

اینستاگرام محتوایی را در صفحه اکسپلور قرار می دهد که گمان می‌کند افراد به احتمال زیاد با آن محتوا در تعامل خواهند بود و این کار را با روش های بسیار پیشرفته انجام می‌دهد.

ارتباط پایه و اساس همه فیدهای رسانه های اجتماعی مبتنی بر الگوریتم است. پلتفورم های اجتماعی محتوایی را به شما نشان دهند که به آنها علاقه مند هستید و جذب آن ها خواهید شد. نقل قول اینستاگرام در مورد این موضوع (در بالا) این فرضیه را تقویت می کند.

بر کسی پوشیده نیست که فیس بوک به داده های زیادی درباره افراد و مطالب به اشتراک گذاشته شده در پلتفورم خود دسترسی دارد. آنها همچنین به طور مداوم در تلاش هستند تا این پلتفورم را به ویژه از نظر دسترسی به کاربران جدید منتقل کنند.

به عنوان مثال، آنها برای کمک به کاربران نابینا، نرم افزار تشخیص عکس مطابق با اخرین روش های علمی را تهیه کردند.

این ابزار به طور خودکار متنی را به هر تصویر بارگذاری شده اضافه می کند. منطقی به نظر میرسد که اینستاگرام از نرم افزاری که توسط شرکت مادر آنها ساخته شده استفاده می کند و این داده ها می تواند به برچسب زدن به محتوای عمومی کمک کند.

اگر انواع خاصی از مطالب را ترجیح می دهید، اینستاگرام این موضوع رابه خوبی می داند.

به عنوان مثال ، اینستاگرام می داند که من فیلم های غذا را دوست دارم، بنابراین در بخش Videos You Might Like  (ویدیوهایی که ممکن است دوست داشته باشید) ویدئوهایی با این موضوع را نشان می‌دهند.

بنابراین اگر صفحه رستوران یا یک صفحه غذایی را اداره میکنید، میخواهید انواع محتوایی را که در صفحه اکسپلور خود ظاهر میشود، تکرار کنید.

مخاطبین پیج خود در اینستاگرام را بشناسید

اولین قدم برای رسیدن به صفحه اکسپلور اینستاگرام، شناسایی مخاطبان هدفتان است. با ایجاد شخصیت مخاطب مورد نظر، می دانید که در صفحه اکسپلور مربوط به چه کسی می خواهید ظاهر شوید. با توجه به این نکته، شما باید بر اساس آنچه که اعضای مخاطب شما به تعامل با آنها علاقه مند هستند، شروع به ایجاد محتوا کنید. می توانید با استفاده از تاکتیک های گوش دادن اجتماعی و داده های موجود از تحلیل های اینستاگرام این کار را انجام دهید.

اگر هنوز درباره مخاطبان خود مطمئن نیستید، این سؤالات می توانند به تعریف دقیق تر آنها کمک کنند:

  • مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟
  • به چه چیزهایی علاقه دارند؟
  • چه کسانی را دنبال می کنند؟
  • چه چیزی پست می کنند؟

با بررسی اینکه چه پست هایی در صفحه اکسپلور شما ظاهر می شوند شروع کنید. در اطراف به جست و جو بپردازید. اینها می توانند به شما كمك كنند تا دریابید جامعه شما چه نوع پست هایی را دوست داشته، همچنین مضامین رایج و زیبایی شناسی غالب را تعیین كنید.

اگر صاحب مشاغل محلی هستید، می توانید از ویژگی  Search(جست و جو) یا Places (مکان ها) استفاده کنید تا به دنبال نوع محتویات پست شده ، و همچنین کاربران و اینفلوئنسرهای مجاور باشید. هم اکنون حتی می توانید صفحه اکسپلور را نیز جستجو کنید. با تعیین اینکه اینفلوئنسرهای بازار هدف شما چه کسانی هستند، می توانید از آنها بخواهید که معامله ای را انجام دهند تا محصول شما را در حساب کاربری خود معرفی کنند.

  1. از هشتگ های محبوب اینستاگرام و برچسب های موقعیت مکانی استفاده کنید.

یکی از راههای ساده برای جمع کردن لایک های اینستاگرام، استفاده از هشتگ است، که باعث می شود محتواها تنها  فقط برای دنبال کنندگان موجود شما در دسترس نباشد. مارک هایی با حداقل یک هشتگ حداکثر ۱۲٫۶٪ بیشتر از آن هایی که هشتگ ندارند جذاب هستند.

با این حال، شما نمی خواهید فقط به هشتگ های تجاری محدود کمی تکیه کنید. برای اطمینان از رسیدن پست های شما به مخاطبان جدید، از هشتگ های بدون برند استفاده کنید.

اگرچه هشتگ کمک موثری به کاربران برای کشف محتوای شما میکند، اما باید از آنها با احتیاط استفاده شود تا از ارسال پیامهای شما به همان اندازه تبلیغاتی جلوگیری شود. میانگین اکانت هایی که در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار می‌گیرند هوشمندانه و بهینه تگ می‌کنند.

گرچه حداکثر تعداد هشتگ مجاز ۳۰ تا است، اما توصیه کلی این است که تعداد بهینه هشتگ ۱۱ تا باشد. با این وجود، پاییز گذشته،  TrackMaven دریافت که تعداد هشتگ برای افزایش جذابیت و تعامل ۹ تا است. تعداد هشتگ را با آزمایش و تجزیه و تحلیل خود بررسی کنید تا عدد ایده آل برای مخاطبان خود را تعیین کنید.

هنگامی که از یک مارک، مانند لباس، ادوات یا رستوران استفاده می کنید، می توانید آن ها را در یک پست تگ کنید تا وقتی مخاطبانتان عکس را لایک می‌کنند مارک را هم ببینند. برای شما بهتر خواهد بود اگر مخاطبانتان پستی را که تگ کرده اید دوباره پست کنند و مخاطبین جدیدی را برای شما به ارمغان اورند.

همچنین می‌توانید موقعیت های مکانی را در پست هایتان تگ کنید تا مخاطبانتان را بهتر هدف‌گذاری کنید و آن ها را برای افراد نزدیک و کسانیکه موقعیت های مکانی ویژه ای را جست و جو میکنند قابل کشف کنید.

  1. با فالوورهای اینستاگرام خود در تعامل باشید

برای افزایش احتمال کشف محتوای شما از طریق صفحه اکسپلور اینستاگرام، لازم است برای افزایش تعامل با مخاطبان خود، همه تلاش خود را انجام دهید.

علاوه  بر دادن این امکان به شما که در اینستاگرام بیشتر در دسترس دیگران قرار بگیرید، به شما در ایجاد وفاداری نیز کمک می کند، زیرا کاربران وقتی احساس کنند که شما زمان گذاشتید و تلاش کردید تا شخصا با آن ها در تعامل باشید واکنش مثبت نشان میدهند.

بدیهی ترین راه برای افزایش تعامل، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست های فالوورهایتان یا جواب دادن به کامنت های آنها در پست هایتان است. کامنت ها تعاملات واقعی تری از لایک ها تلقی می شوند.

بنابراین، در صورت امکان، شما باید به جای اینکه فقط پستهای آنها را لایک کنید، با کامنت های خود با کاربران در ارتباط باشید. هرچه نظرتان در مورد یک پست خاص تر باشد، احتمال بیشتری دارد تا کاربر با شما و صفحه شما در ارتباط باشد.

  1. برای تشویق به اکشن فالوورها از کپشن استفاده کنید

قدرت کپشن ها را در ترغیب واکنش های خاصی در پست های اینستاگرام خود دست کم نگیرید.

فراخوان عمل قانع کننده(CTA)  در کپشن یک راه مطمئن برای ترغیب فالوورهاست تا درگیر محتوای شما شوند. میتوان با پرسیدن سؤالات، اضافه کردن هشتگ های تجاری و تبلیغات فروش این کار را انجام داد.

بسیاری از اکانت های معروف اینستاگرام با به اشتراک گذاشتن عکس های خنده دار یا جالب، و درگیر کردن افراد باDouble tap if you agree (اگر موافقید دوبار روی پست بزنید) در انتهای کپشنشان با موفقیت مخاطبانشان را به عمل فرا می‌خوانند.

نه تنها  CTAها تعامل های اینستاگرامی را ارتقا می‌دهند، بلکه می توانند به شما کمک کنند تا فالوورهای خود را به مشتری های پرداخت کننده بدل کنید.

  1. محتوا را برای بهینه ترین زمان ها برنامه ریزی کنید

گرچه کیفیت مطالب شما هنگام ارزیابی تعامل عامل بسیار مهمی است، اما چندین مطالعه نشان داده است که زمانبندی ارسال پست هایتان در اینستاگرام در عملکرد خوب محتوای شما نقش دارد.

اگر یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام دارید، می توانید داده های تحلیلی را برای زمانیکه فالوورهایتان با پست هایتان تعامل دارند بررسی کنید، این بهترین راه است تا بهینه ترین زمان ها را برای مخاطبانتان بسنجید. با این حال، این کار تنها در صورتی مفید است که یک مجموعه داده بزرگ کافی برای کار با آن داشته باشید.

اگر چنین مجموعه داده‌ای ندارید، از چندین مطالعه که در این زمینه صورت گرفته برای فهمیدن بهترین زمان برای پست کردن و همچنین تعداد بهینه پست های بارگذاری شده در روز استفاده کنید.

مثل همیشه، حدس های خود را آزمایش کنید تا ببینید بهترین شیوه برای تجارت شما چیست

  1. از برندهای بزرگ و اینفلوئنسرهایی که با پست های شما در ارتباط‌اند استفاده کنید

مطمئنا، شما می توانید برندها و اینفلوئنسرها را در پست های خود تگ کنید، اما ممکن است در پایان، این عمل spammy (هرزنامه) به نظر رسد. یک بار که برچسب هرزنامه بخورید سخت است تا دوباره ارتباط صادقانه ای با همین افراد در اینده داشته باشید.

یک روش بهتر این است که با هدف بلند مدت ایجاد روابط با اینفلوئنسرهای کلیدی در صنعت خود شروع کنید. به زبان ساده تر با افرادی که تأثیرگذار هستند دوست شوید. چند نکته کلیدی برای شروع کار:

  • آنها را فالو کنید (بدون انتظار اینکه آنها فالوبک بدهند)
  • از طریق دایرکت خودتان را معرفی کنید.
  • ارسال پستی از طریق دایرکت یا ایمیل که می خواهید آن را بررسی کنند با داشتن دلیلی برای مرتبط بودن این پست با آن ها چون زمانشان ارزشمند است.

نمونه ای از این اقدام در صورتی خواهد بود که Jumper Media  در مورد مقاله ای که ما نوشتیم، مانند ۲۵ تا از محبوب ترین رستوران های دنور در اینستاگرام، پست بگذارد. ما می توانیم این پست را به رستوران هایی که در مقاله ارائه شده بود ارسال کنیم و از آنها بخواهیم که درباره آن نظر بدهند یا آن را لایک کنند. همچنین می توانیم از اینفلوئنسرها دعوت کنیم تا نظرات خود را در مورد بهترین رستورانهای منطقه ارائه دهند.

حتی تگ کردن یک اینفلوئنسر مرتبط می تواند او را ترغیب کند که در مورد پست های شما نظر بدهد یا آن‌ها را لایک کند. شما فقط باید اطمینان داشته باشید که پست شما با آنها بسیار مرتبط است.

  1. فالوورهایتان را ترغیب به روشن کردن Post Notifications (اعلان های پست) کنید.

علاوه بر این که هدف، انجام دادن اقداماتی است که مخاطبان را به میزان زیادی درگیر کند، به همان اندازه مهم است که این فعالیت ها به موقع انجام شوند.

پیچیدگی دیگر الگوریتم جدید غیر زمانی اینستاگرام این است که مهم است که یک پست با چه سرعتی لایک ها و نظرات را جمع می کند.

پست های اینستاگرامی که تعداد زیادی لایک و نظر را به سرعت جذب می‌کنند، شانس قابل توجهی برای قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام دارند. یکی از راهکارهای ترغیب طرفداران به عملی این چنینی این است که از آن ها بخواهیم تا اعلان های پست را روشن کنند. تقریبا بلافاصله پس از وارد عمل شدن الگوریتم جدید، بسیاری از اینفلوئنسرها و برندهای تجاری پستی را اختصاص دادند که به هواداران میگفت باید برای هر پست گوش به زنگ و مطلع باشند.

اگرچه الگوریتم مدتی پیش تغییر کرده است، باز هم خیلی دیر نیست که از طرفداران بخواهید اعلان های پست را روشن کنند.

  1. فالوورهای خود را ترغیب کنید تا با پست های شما در راه های غیرمعمول درگیر شوند

لایک و کامنت رایج ترین شکل های درگیری فالوورها هستند. اما هنوز هم انواع دیگری از تعامل با اینستاگرام وجود دارد که می تواند به یک پست کمک کند تا در صفحه اکسپلور قرار گیرد:

  1. ذخیره پست
  2. اشتراک گذاری پست ها از طریق دایرکت

برای برانگیختن این نوع مشارکت ها، برای ورود به برنامه، مسابقه‌ای را درج کنید که شامل این فعالیت ها باشد. برای اینکه بیشترین شانس را برای قرار گرفتن در صفحه اکسپلور داشته باشید، شرکت کنندگان در مسابقه را تشویق کنید از اشکال مختلف مشارکت برای ورود استفاده کنند، برای مثال، لایک کردن، کامنت گذاشتن و ذخیره کردن پست.

برای اینکه افراد بتوانند پست شما را از طریق دایرکت به اشتراک بگذارند، ایجاد محتوایی که ذاتا اشتراک گذاری را تشویق می کند، مهم است. به عنوان مثال، شما می توانید پستی تصویری حاوی نقل قول ایجاد کنید که چیزی شبیه به این باشد ، “عاشق وقتی ام که قهوه ام اثرشو میذاره و می فهمم که امروز چقد باحال خواهم بود . سپس، در کپشن پست، افراد را ترغیب کنید تا آن را به یک دوست اینستاگرامی که عاشق قهوه است ارسال کنند.

چگونه بفهمید که در صفحه اکسپلور اینستاگرام هستید یا خیر

به قول Pusha T، “اگر می دانید، می دانید.”

این ممکن است جواب ساده ای به نظر برسد، اما بگذارید توضیح دهم …

نگاهی به فید اینستاگرام خود بیندازید. ۳۰ پست آخر خود را مرور کنید. معمولاً چقدر لایک دارید؟ حداقلش چقدر است؟ حداکثرش چقدر است؟

برای این کار مجبور نیستید از برتری برخوردار شوید، اما میگویید میانگین شما چقدر است؟

با در نظر گرفتن میانگین ۴۰۰ لایک به ازای هر عکس، اگر شما اغلب افراد را لایک می‌کنید باید بدانید که لایک های پست های خاص کمی متفاوت است. عکسهای خیلی خوب شما ممکن است دو برابر لایک شوند. عکسهای ضعیف شما ممکن است فقط ۱۲۰ یا ۱۵۰ تا لایک شوند. بهترین عکس شما در ۶ ماه گذشته؟ شاید ۱۰۰۰تا لایک گرفته باشد.

این محدوده معمولی پستهایی است که در اکسپلور قرار نمیگیرند. اگر لایک های پست شما از میانگین شما ۳ برابر بیشتر شود، ممکن است برای چند ساعت در اکسپلور قرار گیرید یا حداقل، ترند شوید یا هر دو.

و اگر از این مقدار بیشتر شد تبریک میگم شما در صفحه اکسپلور قرار گرفتید.

توصیه کاربردی: راه دیگر نگاه کردن به کسانی است که کامنت می‌گذارند، اگر نظرات بسیاری را از افرادی که شما را دنبال نمیکنند دریافت کردید، تبریک میگوییم!

آسانترین راه برای قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام

هشت روش فوق برای ترند شدن در اکسپلور، کار می‌کنند. ما قطعاً توصیه می کنیم که همه آنها را انجام دهید.

اما گاهی اوقات اگر با دقت به آنچه در برنامه اینستاگرام می گذرد دقت کنید، می توانید چیزی را بفهمید که هیچ کس دیگری متوجه آن نشده است.

آنچه اخیراً متوجه شده ایم این است که اینستاگرام استوری های موقعیت مکانی را در صدر صفحه اکسپلور نشان می دهد.

بنابراین یک راه بسیار آسان برای ورود به صفحه اکسپلور IG این است که به چهره‌ی برجسته ای در استوری های موقعیت مکانی یک شهر بزرگ در منطقه خود تبدیل شوید. حتی لازم نیست خود شهر را تگ کنید، می توانید فقط یک مکان داخل شهر را تگ کنید.

خوشبختانه ، این کار بسیار آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک مکان را در استوری خود تگ کنید. مطمئن باشید که عکس / ویدیوی شما بسیار جذاب است. اگر فالوور زیادی ندارید، سعی کنید از ترفندهای فوق استفاده کنید (مانند ترغیب مردم به اظهار نظر در مورد استوری شما). این در حال حاضر احتمالاً ساده ترین راه برای دسترسی به صفحه اکسپلور IG است.

قرار گرفتن در صفحه اکسپلور در اینستاگرام بسیار سخت است – اما من به شما اعتقاد دارم!

اکنون بیش از ۱ بیلیون کاربر در اینستاگرام وجود دارد. این یعنی مخاطبان زیاد. قصد ارتقا هر چیزی را که داشته باشید، صفحه اکسپلور احتمالاً می تواند به شما کمک کند.

صفحه اکسپلور اینستاگرام علوم موشکی نیست: ترکیبی از محتوای خوب و زمان بندی است.

با داشتن یک چشم انداز روشن در مورد بازار هدف خود، انتخاب هشتگ های مناسب ، درگیر کردن دنبال کنندگان و بهینه سازی مطالب خود با انتشار آن در زمان مناسب، می توان پایه و خط اصلی خود را تقویت کنید بدون اینکه هزینه ای برای تبلیغات اینستاگرام بپردازید.

ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

منبع: jumpermedia.co

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.