اینستاگرام برای کسب و کار: ۲۹ نکته برای افزایش فالوور

0 503

مجله اینترنتی دلخوشی: افزایش فالوور اینستاگرام با چه ترفندهایی؟ اینستاگرام بهترین مکان برای بیش از ۳۰۰ میلیون نفر است که هر روز عکس ها ، فیلم ها و استوری های خود را به اشتراک می گذارند و از آنجا که اینستاگرام طی سالهای اخیر رشد قابل توجهی کرده است، این باعث شده است که برای بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریاب ها یک سوال بسیار واضح و مهم پیش بیاید. چطور می توان با افزایش فالوور اینستاگرام برای کسب و کارها استفاده کنیم؟ داشتن یک صفحه تجاری و تلاش برای افزایش فالوور اینستاگرام می تواند دریچه ای برای شروع یک کسب و کار موفق برای شما باشد.

فالوور اینستاگرامچگونه می توانیم از اینستاگرام برای کسب و کارها استفاده کنیم؟

امروز، ما دوست داریم ابتدا به این موضوع بپردازیم و آن را با شما به اشتراک بگذاریم:

  • چگونه یک پروفایل بسیار خوب در اینستاگرام بسازیم
  • اهمیت تعیین هدف و چگونگی ایجاد یک استراتژی روشن اینستاگرامی
  • چگونه می توان محتوایی عالی بر اساس مولفه هایی مشخص پست کرد
  • نکاتی برای داشتن فالورهای درگیر و مجذوب به کسب و کار شما

برای کسب بهترین نکات در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام برای مشاغل و افزایش فالوور اینستاگرام در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  1. برای افزایش فالوور اینستاگرام یک بیوگرافی قابل توجه بنویسید

فقط دو دهم ثانیه طول می کشد تا کسی بتواند به صورت آنلاین درباره نام تجاری شما نظر دهد. این بدان معناست که ایجاد اولین تاثیر بر مخاطب از طریق محتوای پروفایل و بیوگرافی اینستاگرام شما فوق العاده مهم است.

بیوگرافی اینستاگرام شما اهمیت زیادی دارد زیرا احتمالاً یکی از اولین چیزهایی است که مردم وقتی روی پروفایل شما کلیک می کنند می بینند. همچنین نقش مهمی در اقداماتی که شخص پس از ورود به پروفایل شما تصمیم به انجام آن دارد نیز خواهد داشت. این می تواند آنها را ترغیب کند تا شما را دنبال کنند، مطالب بیشتری از شما را ببینند یا حتی روی لینک وب سایت شما کلیک کنند.

یک بیوگرافی عالی اینستاگرام باید:

  • در مورد شما / برند شما و آنچه انجام می دهید کمی توضیح دهد
  • برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد
  • از صدای برند خود برای کمک به ارتباط با اجتماع مورد نظرتان استفاده کنید
  1. لینک اضافه کنید

تنها مکانی در اینستاگرام که می توانید لینک قابل کلیک را در آن به اشتراک بگذارید ، بیوگرافی شماست. این یک دارایی فوق العاده ارزشمند برای شما است.

در اینجا چند مورد از استراتژی هایی که مشاهده کرده ایم آورده شده است:

  • اکثر حساب های اینستاگرام تمایل دارند از این لینک برای هدایت ترافیک به صفحه اصلی خود استفاده کنند.
  • بعضی ها پروفایل اینستاگرام خود را به صفحات کمپین خاصی یا محتواهای جداگانه ای لینک می دهند.
  • بسیاری از برند ها لینک خود را مرتباً به روز می کنند تا ترافیک ورودی را به بازدید از آخرین محتوای خود هدایت کنند.

 

 


ترفندهای قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام


  1. یک پروفایل تجاری اینستاگرام بسازید

اینستاگرام اخیراً مجموعه ای از ابزارهای تجاری را برای کمک به شرکتها در درک بهتر فالورهای خود و رشد تجارت خود در اینستاگرام معرفی کرده است. برای تحلیل های مناسب جهت افزایش فالوور واقعی اینستاگرام از این ابزارها بهره ببرید.

هنگامی که پروفایل خود را به پروفایل تجاری تبدیل میکنید، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تجارت خود در پروفایل خود وارد کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک شماره تلفن، یک آدرس ایمیل و آدرس محل کسب و کار خود را اضافه کنید.

  1. از یک عکس پروفایل قابل شناسایی استفاده کنید

وقتی نوبت به انتخاب عکس پروفایل می رسد، مهم است که افراد هنگام بازدید از پروفایل اینستاگرام شما بلافاصله آن را تشخیص دهند. برای بیشتر مشاغل ، این به معنای انتخاب یکی از گزینه های زیر است:

  • لوگو
  • لوگومارک (لوگو منهای هر کلمه ای)
  • سمبل یا نماد

در اینجا قطعاً هیچ درست یا غلطی وجود ندارد و فکر نکنید که باید خود را به یکی از این گزینه ها محدود کنید ، اما به این فکر کنید که چه عواملی به افرادی که از صفحه شما بازدید می کنند کمک می کند سریعتر نام تجاری شما را تشخیص دهند.

  1. برای افزایش فالوور اینستاگرام اهدافی را تعیین کنید

از هر کانال بازاریابی که استفاده کنید، داشتن اهدافی که می خواهید به آنها برسید مهم است. اینستاگرام نیز تفاوتی ندارد. اگر می خواهید وقت و پول خود را برای تجارت در اینستاگرام سرمایه گذاری کنید ، بپرسید: “ما می خواهیم به چه چیزی برسیم؟”

در اینجا چند هدف مشترک وجود دارد که برند ها، تیم ها و افراد تمایل دارند برای حضور در اینستاگرام خود انتخاب کنند:

  1. محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید
  2. جامعه مورد نظرخود را بسازید
  3. آگاهی از برند خود را افزایش دهید
  4. فرهنگ و ارزشهای شرکت خود را به نمایش بگذارید
  5. برای مشتریان بالقوه تبلیغ کنید
  6. وفاداری به برند را افزایش دهید
  7. اخبار و به روزرسانی های شرکت را به اشتراک بگذارید

تعیین این اهداف از قبل واقعاً به ما کمک می کند تا انواع محتوایی را که در پلتفورم به اشتراک می گذاریم و چگونگی اندازه گیری موفقیت را تعریف کنیم.

  1. به پالت رنگی خود توجه کنید

برخی از موفق ترین حساب های اینستاگرام تمایل دارند که از یک پالت رنگ انتخابی برای عکس های خود استفاده کنند ، به آنها کمک می کند سبک متمایزی را ایجاد کنند. یک نمونه از این موارد Not on the Highstreet است که تمایل دارند از رنگ های بسیار ملایم و پس زمینه های روشن روی تصاویر خود استفاده کنند:

سعی کنید وقتی صحبت از اینستاگرام می شود به رنگ های برند و سبک بصری خود فکر کنید. چگونه می توانید محتوای اینستاگرام خود را مطابق با زیبایی کلی و رنگ مارک تجاری خود ایجاد کنید.

  1. از فونت ثابتی استفاده کنید

همپوشانی های متن در عکس ها و فیلم ها طی سال گذشته به طور فزاینده ای در اینستاگرام مهم شده است، زیرا بسیاری از آنها برای افزودن زیرنویس به ویدیو از متن (برای بینندگان با صدای خاموش) استفاده می کنند. اگر متن نقش اساسی در محتوای اینستاگرام شما دارد ، مهم است که به فونت مورد استفاده و مرتبط بودن آن با فونت های استفاده شده در وب سایت یا سایر موارد بازاریابی نیز فکر کنید.

  1. از کپشن های خود بیشترین استفاده را کنید

کپشن ها در اینستاگرام فرصتی برای بهبود بیشتر محتوای شما هستند و روش های زیادی وجود دارد که برند ها از آنها استفاده می کنند. برخی تصمیم می گیرند از کپشن ها به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاشتن داستان ها و میکروبلاگینگ استفاده کنند. بعضی ها  از آنها برای افزودن یک عنوان کوتاه و خلاصه به یک پست استفاده می کنند. هنوز بعضی ها از عنوان برای پرسیدن سوالی و ترغیب به پاسخ  دادن استفاده می کنند. امکانات بی پایان است. آنچه مهم است اطمینان از همسویی کپی با نام تجاری شما است.

خوب است بدانید: زیرنویس های اینستاگرام به ۲۲۰۰ کاراکتر محدود می شوند و پس از سه خط متن با یک سه نقطه کوتاه می شوند.

  1. برای افزایش فالوور اینستاگرام به طور پیوسته پست بگذارید

ثبات و تکرار پست گذاشتن می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا یاد بگیرند چه زمانی از شما محتوای جدیدی را انتظار داشته باشند، و حفظ یک برنامه ثابت باعث می شود ، تعامل را به حداکثر برسانید. هر استراتژی اینستاگرام باید به وضوح یک تناوب ارسال پست را حفظ و مشخص کند تا به شما در مسیر درست کمک کند.

مطالعه انجام شده توسط Union Metrics نشان داد که بیشتر برند ها روزانه در اینستاگرام پست میگذارند. در واقع، میانگین ۱٫۵ پست در روز بود. این مطالعه همچنین نشان داد – و این واقعاً جالب بود – که هیچ ارتباطی بین افزایش دفعات پست گذاشتن و میزان تعامل کمتر وجود نداشت ، به این معنی که برند هایی که بیش از دو بار در روز پست می کردند، هیچگونه اثر سو مشاهده نکردند.

  1. موفق ترین پست های خود را تحلیل کنید

مهم است که حواستان به آنچه که در اینستاگرام کارآمد است و آنچه که کارامد نیست، باشد و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، غرق شدن در تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای بررسی مواردی از جمله:

  • کدام پست ها بیشترین لایک را دارند
  • چگونه تعداد پستهایی که به اشتراک می گذارید می تواند بر تعامل شما با مخاطبانتان تأثیر بگذارد
  • بیشترین نظر درباره مطالب

اینستاگرام در ابزارهای تجاری خود تجزیه و تحلیل ارائه می دهد و این برای تشخیص برخی از روندها می تواند عالی باشد.

  1. به نظرات در مورد پست های خود پاسخ دهید

پاسخ به نظرات یک روش عالی برای ایجاد یک جامعه قوی از مخاطبانتان در اینستاگرام است. اگر شخصی وقت بگذارد تا افکار خود را با شما در میان بگذارد ، مهم است که به او پاسخ داده و نشان دهید که گوش می دهید.

گوش دادن و پاسخ دادن به مخاطبان شما می تواند یک روش عالی برای تشویق دهان به دهان مثبت و ایجاد طرفداران جدید برای برند تجاری شما باشد ، همانطور که در مطالعه انجام شده توسط اداره تبلیغات اینترنتی نشان داد که ۹۰٪ از مصرف کنندگان پس از تعامل با آنها ، برند را به دیگران  در شبکه های اجتماعی توصیه می کنند.

  1. محتوای اینستاگرام را دوباره در فیس بوک پست کنید

مطالعه Buzzsumo در مورد بیش از ۱ میلیارد پست فیس بوک از ۳ میلیون صفحه تجاری نشان داد که تصاویر ارسال شده به فیس بوک از طریق اینستاگرام تعامل بیشتری نسبت به تصاویر منتشر شده در خود فیسبوک دارند.

  1. قدرت نفوذ هشتگ ها

هشتگ ها به روشی واحد برای دسته بندی مطالب در بسیاری از پلتفورم های رسانه های اجتماعی تبدیل شده اند. هشتگ ها به اینستاگرامرها اجازه می دهند محتوا و حساب هایی را که باید دنبال کنند ، کشف کنند.. تحقیقات انجام شده توسط Track Maven نشان داد که پست هایی با بیش از ۱۱ هشتگ تمایل بیشتری به جذب ارتباط دارند.

نکته اضافه: سعی کنید هشتگ اختصاصی برندتان را ایجاد کنید

  1. برای افزایش تعامل، چهره ها را در پست های خود بگنجانید

یک مطالعه از Georgia Tech 1.1 میلیون عکس تصادفی در اینستاگرام را بررسی کرده و این اطلاعات واقعا جالب را کشف کرده است. تصاویر با چهره دریافت می کنند:

  • ۳۸٪ لایک بیشتر
  • ۳۲٪ نظر بیشتر
  1. تبلیغات اینستاگرامی را آزمایش کنید

طی حدود سال گذشته ، اینستاگرام برای بهینه سازی بستر تبلیغاتی خود با برند هایی همکاری کرده است و نتایج تاکنون عالی به نظر می رسد. در بیش از ۴۰۰ کمپین که در سطح جهانی با اثر تجاری Nielsen اندازه گیری شده است ، فراخوان تبلیغات از پست های حمایت شده در اینستاگرام ۲٫۸ برابر بیشتر از هنجارهای Nielsen برای تبلیغات آنلاین بود.

با وجود قالب های مختلف تبلیغاتی، از تبلیغات عکس و فیلم گرفته تا تبلیغات چندگانه که به برند ها امکان می دهد داستان عمیق تری را تعریف کنند و لینکی را برای کسب اطلاعات بیشتر به مردم ارائه دهند ، اینستاگرام می تواند مکانی عالی برای آزمایش تبلیغات پولی باشد.

اینستاگرام در وبلاگ خود توضیح می دهد:

مردم برای پیگیری علایق خود ، از مسافرت و مد تا ماشین و سرگرمی ، به اینستاگرام می آیند. آنها می خواهند تبلیغاتی را ببینند که منعکس کننده موارد مورد علاقه آنها باشد. تبلیغ کنندگان همچنین می خواهند پیام های خود را با روش های موثرتر هدف قرار دهند و نه فقط به دلیل سن ، موقعیت و جنسیت افراد بلکه به دلیل افراد ، مکان ها و چیزهایی که دوست دارند به آنها دسترسی پیدا کنند.

اینستاگرام همچنین دارای مزیت اضافی یکپارچگی زیاد با فیس بوک است که به تبلیغ دهندگان امکان می دهد تا بر اساس اطلاعات جمعیتی و علایق و همچنین اطلاعات کسب و کارهایی که از مشتریان قبلاً در اختیار دارند ، در اینستاگرام به افراد دسترسی پیدا کنند.

  1. نقل قول هایی را که با مخاطبان شما صحبت می کنند به اشتراک بگذارید

نقل قول ها در اینستاگرام بسیار محبوب هستند و می توانند تعامل زیادی را به دنبال داشته باشند. نقل قول ها همچنین می توانند یک روش عالی برای تقویت دید تجاری ، ارزش ها و آنچه شما از آن حمایت می کنید ، باشند. Skimm ، یک خبرنامه روزانه ، از نقل قول های موجود در اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن قسمتهایی از داستانهایی که در خبرنامه خود نمایش می دهند ، استفاده می کند:

VaynerMedia همچنین با به اشتراک گذاری نقل قول های جالب و جذاب تیم خود در این پلتفرم ، از نقل قول ها برای تأثیرگذاری در اینستاگرام خود استفاده می کند.

  1. مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید

مسابقات یک روش عالی برای افزایش تعامل در میان مخاطبان شما در اینستاگرام است. هنگامی که مسابقات به درستی و به طور موثری انجام شود ، می تواند مزایای بسیاری برای برند ها داشته باشد:

  • افزایش آگاهی
  • یک جامعه قویتر از مخاطبانتان ایجاد کنید و آن ها را به برند خود وفادار کنید
  • ترغیب به دنبال کردن / تعامل بیشتر

سه مسابقه ساده که می توانید در اینستاگرام اجرا کنید

با استفاده از اینستاگرام ، می توانید در هنگام رقابت بسیار خلاق باشید در اینجا چند مکانیزم مشترک استفاده شده توسط مارک ها وجود دارد:

  1. مسابقه اشتراک عکس

    در این نوع مسابقات ، از فالورهای خود می خواهید که با استفاده از هشتگ انتخاب شده ، عکسی را به اشتراک بگذارند (بنابراین می توانید همه مطالب را کشف کنید). این مسابقات تم مضمون مشخصی دارند. به عنوان مثال ، استارباکس مسابقه ای را برگزار کرد که در آن از فالورهای خود خواست عکس های خلاقانه “Red Cup Moments” خود را با استفاده از هشتگ #RedCupContest به اشتراک بگذارند.

  2. مسابقه نظرات

    : با استفاده از این مسابقه ، از فالورهای خود می خواهید برای ورود به مسابقه درباره پست شما نظر دهند. همچنین می توانید کاربران را تشویق کنید که دوست خود را برای گذاشتن نظر تگ کنند – این کار می تواند به افزایش ویروسی پست کمک کند.

  3. مسابقه لایک کردن

    این مسابقه آسانترین مسابقه است – فرد به آسانی با لایک کردن پست شما وارد مسابقه میشود. مهمترین مزیت این مسابقه سادگی آن است زیرا هیچ مانعی برای ورود وجود ندارد و فقط یک ثانیه برای فالورهای شما طول می کشد تا پست شما را لایک کنند.

۱۸. مطالب به روز و مرتبط با اخبار

آیا اخبار داغی این روزها وجود دارد؟ شاید تعطیلات خاصی باشد؟ روز ملی پیتزا؟ وقتی میخواهید  به  مطالب پرطرفدار روز بپیوندید ، مهم است که به چگونگی ارتباط این مطلب با نام تجاریتان فکر کنید و اینکه آیا پیوستن به این بحث با استراتژی شما مطابقت دارد یا خیر.

  1. از استوری ها استفاده کنید

اینستاگرام اخیراً استوری را معرفی کرده است ، این ویژگی به کاربران امکان می دهد عکس ها و فیلم هایی را پست کنند که پس از ۲۴ ساعت از بین می روند.

مانند استوری های اسنپ چت، عکس ها و فیلم های به اشتراک گذاشته شده در استوری اینستاگرام شما موقتی هستند و پس از گذشت ۲۴ ساعت نمی توانید آنها را مشاهده کنید. محتوای به اشتراک گذاشته شده در استوری ها نیز در شبکه پروفایل شما یا در فید اصلی اینستاگرام نشان داده نمی شود.

استوری های اینستاگرام به بازاریابان این قدرت را می دهد تا بهتر و عمیق تر در مورد برندشان اطلاع رسانی کنند. از آنجایی که ممکن است روزانه فقط یک یا دو تصویر یا فیلم پست کنید ، استوری ها ما را قادر می سازد که فراتر رویم و محتوای بیشتری را به اشتراک بگذاریم.

  1. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

ما به عنوان بازاریاب نباید فقط به تولید محتوا بپردازیم بلکه باید به این فکر کنیم که چگونه می توانیم فرصت هایی برای ایجاد محتوا ایجاد کنیم و اینکه چگونه می توانیم تجربه های الهام بخشی را ایجاد کنیم که جامعه ما را ترغیب به ایجاد محتوا برای خودشان کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) به هر نوع محتوای ایجاد شده توسط شرکت کنندگان (که تمایل به عضویت در انجمن دارند) گفته می شود.

UGC می تواند به اشکال مختلفی مانند تصاویر ، فیلم ها و توییت ها ارائه شود. و این فوق العاده قدرتمند است – طبق تحقیقات انجام شده توسط استارت آپ بازاریابی Crowdtap و شرکت تحقیقاتی جهانی Ipsos ، Millennials  افراد۵۰٪ بیشتر از سایر رسانه ها به UGC اعتماد دارند.

در صورت امکان، سعی کنید جامعه خود را تشویق کنید تا لحظات و تجربیات به یادماندنی را که با نام تجاری شما در اینستاگرام دارند به اشتراک بگذارد و اجازه بازپخش برخی از بهترین مطالب را در کانال های خود بخواهید.

  1. برای افزایش فالوور اینستاگرام استوری مشارکتی با برندهای دیگر بگذارید

مشارکتی است که در آن شما و یک کاربر یا برند تجاری دیگر در کانال یکدیگر ظاهر می شوید و محتوا را با استوری به اشتراک می گذارید. این مشارکت اساساً مانند پست مهمان در وبلاگ شما یا پیوستن مهمان به پادکست شما کار می کند. این نوع مشارکت ها به افزایش فالوور اینستاگرام کمک شایانی می کند.

این مشارکت ها وقتی محتوای قابل توجهی از هر دو طرف ارائه شود و برای مخاطبانشان ارزش قائل شود ، می تواند کارآمد باشد. به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت مبلمان منزل هستید، می توانید با یک شرکت املاک به مشارکت بپردازید و درباره چگونگی ایجاد چیدمان اتاق خواب مناسب صحبت کنید. در عوض، شرکت املاک می تواند از استوری های شما برای مشاوره در مورد خرید و فروش املاک استفاده کند.

  1. زوم کنید

کاربران اینستاگرام اکنون می توانند عکس ها و فیلم ها را برای بزرگنمایی زوم کنند. وقتی زوم کنید، عکس یا فیلم بزرگ میشود و از قاب اصلی خارج می شود تا بقیه صفحه شما را اشغال کند.

  1. محتوای حساب های کاربری دیگر را دوباره پست کنید

اگرچه بازنشر مجدد از ویژگی های رسمی برنامه یا وب سایت اینستاگرام نیست ، اما کاری است که مدتی است بسیاری از برند ها و کاربران انجام می دهند و این کار می تواند یک روش فوق العاده موثر برای افزایش فالوورهای اینستاگرام شما باشد.

  1. بومرنگ را امتحان کنید

برنامه بومرنگ اینستاگرام یک سری عکس می گیرد و تصویری GIF مانند ایجاد می کند. با این حال ، یک تفاوت ظریف ، اما فوق العاده مهم بین بومرنگ و GIF وجود دارد. GIF یک ویدیو را بارها و بارها تکرار میکند. در حالی که یک بومرنگ ، یک ویدیو را به جلو و سپس به عقب پخش می کند.

  1. فالوورهایی را از پشت صحنه جذب کنید

اینستاگرام برای محتوای پشت صحنه و اشتراک جنبه انسانی تجارت شما بسیار درخشان است. این کار می تواند به فالوورهای شما نگاه منحصر به فردی به شرکت شما بدهد و باعث شود آنها بخشی از برند شما باشند.

  1. محصولات خود را با خلاقیت به نمایش بگذارید

اینستاگرام به شما بستری شگفت انگیز می دهد تا محصول یا خدمات خود را با روش های خلاقانه به نمایش بگذارید.

این کاری است که Oreo بسیار خوب انجام می دهد – تقریباً هر محتوایی که آنها در اینستاگرام به اشتراک می گذارند یکی از محصولات آنها را نشان می دهد ، اما هر عکس یا فیلم را به روشی جذاب و منحصر به فرد انجام می دهد:

نایک نیز رویکردی مشابه دارد ، اکثر پست های آنها در اینستاگرام فقط روی محصولاتشان متمرکز است:

وقتی نوبت به استفاده از اینستاگرام برای تجارت می رسد ، سعی کنید به این فکر کنید که چگونه می توانید از طریق محتوایی که در پلتفورم به اشتراک می گذارید ، برند خود را به نمایش بگذارید. چند روش عالی برای انجام این کار عبارتند از:

  • محصولات / خدمات خود را با فیلم های نمایشی به نمایش بگذارید
  • موارد استفاده در دنیای واقعی را نشان دهید
  • داستان ها و تجربیات مشتری را به اشتراک بگذارید
  1. وبلاگ کسب و کار اینستاگرامی

وبلاگ اینستاگرام برای تجارت مکانی عالی برای دیدن نحوه استفاده مشاغل در هر اندازه در سراسر جهان از اینستاگرام و دریافت آخرین اخبار از اینستاگرام است. برخی از پست های جالب عبارتند از:

  • چگونه مشاغل شروع به استفاده از استوری های اینستاگرام می کنند
  • قوه ابتکار در اینستاگرام: سه داستان تجاری
  1. راهنمای کامل بازاریابی در اینستاگرام

ما روزهای زیادی را صرف تهیه این راهنما در مورد همه مواردی که برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی در اینستاگرام باید بدانید ، کردیم: از ایجاد یک استراتژی محتوا گرفته تا اندازه گیری نتایج و همه چیز در این میان. می توانید راهنمای بازاریابی اینستاگرام را در اینجا بررسی کنید.

  1. هنرمندان و طراحان الهام بخشی را فالوو کنید

هر کس گاهی اوقات به برخی الهامات خلاقانه نیاز دارد. و برای کمک ، ما گروهی متشکل از ۴۷ هنرمند فوق العاده با استعداد را که در رشته های مختلف تخصص دارند ، تشکیل داده ایم. این هنرمندان و طراحان  را دنبال کنید.

 

ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

منبع: buffer.com

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.