پنج چیز ترسناکی که ناخن جوندگان باید بدانند!

0 103

مجله اینترنتی دلخوشی: جویدن ناخن ها فقط جذابیت شما را خراب نمی کند بلکه می تواند آسیب های جدی به شما وارد کند.

خوردن ناخن ها، دستگاه گوارش

برای دندان هایتان بد است.

جویدن ناخن ها باعث می شود که دندان هایتان در تمام طول روز بیش از حد کار کنند. گاز گرفتن ناخنهایتان باعث می شود که دندان هایتان تغییر کرده و خطر بیشتری برای تیز شدن غیر عمدی دندان هایتان ایجاد می کند.

پول شما را مصرف می کند.

هنگامی که از عواقب جویدن دندانهایتان رنج می برید، به احتمال زیاد برای کمک گرفتن به یک دندانپزشک مراجعه می کنید. و ما دوست نداریم که این مطلب را برایتان باز کنیم، اما کار دندانپزشکی مساویست با پول زیاد. بر طبق آمار آکادمی دندانپزشکی عمومی، ناخن جوندگان در طول زندگی خود به طور متوسط ۴۰۰۰ دلار بیشتر بابت دندانپزشکی هزینه می کنند.

می تواند شما را بیمار کند.

دستان شما با بدترین انواع باکتری ها پوشیده شده است. جویدن دندان ها آنها را به دهان و دستگاه گوارش شما منتقل می کند که می تواند سبب عفونت های دستگاه گوارش شود. علاوه بر این، اگر مقدار زیادی لاک ناخن را بخورید، می تواند خبر بدی برای کلیه ها، ریه ها و سیستم عصبی شما باشد.

انگشتان دست شما صدمه خواهند دید.

جویدن انگشتان منجر به پارگی های کوچکی بر روی انگشتان شما می شود، و این پارگی ها ممکن است منجر به التهاب یا عفونت شوند.

می تواند زگیل ها را گسترش دهد.

اگر هنوز متقاعد نشده اید، با این یکی باید متقاعد شوید. ویروسی که سبب زگیل می شود، یک عفونت رایج برای ناخن جوندگان است. یکدفعه ممکن است ویروس به لبها و دهان شما منتشر شود. (بنابراین جویدن ناخنهایتان را متوقف کنید!)

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.